ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هشت تم برتر ویندوز 10 که زیبایی دسکتاپ را دو چندان می‌کنند

همه‌ی ما به تنوع علاقه‌مندیم و از طرفی تکنولوژی امروز توجه ویژه‌ای به ظاهر محصولات دارد؛ چه از جنبه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری. گذشته از طراحی منحصر به فرد گوشی‌ها، لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌ها، تمام نرم‌افزارهایی ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۰:۳۰

همه‌ی ما به تنوع علاقه‌مندیم و از طرفی تکنولوژی امروز توجه ویژه‌ای به ظاهر محصولات دارد؛ چه از جنبه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری. گذشته از طراحی منحصر به فرد گوشی‌ها، لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌ها، تمام نرم‌افزارهایی که با آن‌ها سر و کار داریم دارای محیط و رابط کاربری خاصی هستند که ممکن است به مرور زمان خسته‌کننده شوند.

گاهی می‌توان این یکنواختی را با تغییر تصویر پس زمینه از بین برد اما همیشه امکان اعمال تغییرات بزرگتر وجود دارد. اگر یکی از کاربران سیستم عامل ویندوز هستید ممکن است تا حدی از ظاهر یکسان و یکنواخت آن خسته شده باشید. ما پیش تر به معرفی چند وبسایت برای دانلود تصاویر پس زمینه و تم‌های زیبا برای ویندوز 10 پرداخته بودیم؛ اما در این مطلب قصد داریم هشت تم زیبای دیگر را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

۱. تم سیستم عامل مک نسخه‌ی ال کاپیتان

تم ویندوز 10

حتی اگر یکی از مخالفان سرسخت سیستم عامل مک باشید نمی‌توانید منکر زیبایی رابط کاربری آن باشید. با دانلود این تم می‌توانید تا حد زیادی محیط کاربری ویندوز را شبیه به ال کاپیتان کنید. در تم یاد شده حتی امکان استفاده‌ی کامل از نوار ابزار پایین صفحه برایتان در دسترس خواهد بود.

دانلود تم سیستم عامل مک نسخه‌ی ال کاپیتان

۲. Silk

تم ویندوز 10

تم Silk یک تم زیبا و بسیار ساده است که می‌توان به جرات آن را یکی از چشم‌نوازترین تم‌های ویندوز نامید. با استفاده از این تم می‌توانید رنگ‌های آن را آنطور که می‌خواهید تغییر دهید و حتی از آیکن‌های دلخواه خود بهره‌مند شوید. همچنین قادر خواهید بود فولدر‌ها را طوری عوض کنید که به شکل یک دسته از کارت‌ها نمایش داده شوند.

دانلود تم Silk

۳. Ubuntu Skin Pack

تم ویندوز 10

اوبونتو نام یکی از توزیع‌های بسیار معروف و پرکاربرد سیستم عامل لینوکس است. اگر از آن استفاده کرده باشید یقینا زیبایی و سادگی ظاهری این سیستم عامل نظرتان را به خود جلب کرده است. حالا با استفاده از این تم می‌توانید تا حد زیادی آیکن، فولدر‌ها و حتی نوار ابزار اوبونتو را به ویندوز 10 بیاورید.

دانلود تم Ubuntu Skin Pack

۴. Diversityx VS

تم ویندوز 10

تم‌های تاریک علی رغم شیک بودن می‌توانند نماهای هنری زیادی بیافرینند. این همان چیزی است که Diversityx VS ارائه می‌دهد. یک تم تاریک، ساده و چشم نواز که با ترکیب‌های رنگی منحصر به فرد محیط کاربری بسیار زیبایی را در ویندوز می‌سازد.

دانلود تم Diversityx VS

۵. Vanilla

تم ویندوز 10

سادگی و شفافیت دو مولفه‌ی اصلی این تم به شمار می‌روند. با اینکه پس از دانلود تم یاد شده تفاوت‌های چشمگیری در آیکن‌ها مشاهده نمی‌کنید، اما استفاده‌ی به جا از رنگ آبی آسمانی و همچنین سادگی محیط کاربری و دکمه‌ها باعث می‌شود تجربه‌ای دلنشین داشته باشید.

دانلود تم Vanilla

۶. Flattastic

اگر به دنبال یک تم ساده هستید، احتمالا Flattastic می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. استفاده از طراحی مینیمال در این تم باعث می‌شود محیطی دلنشین و چشم‌نوازی را شاهد باشید. این تم دارای ۱۶ حالت متفاوت است که ۸ تا از آن‌ها دارای رنگ‌های روشن و باقی گزینه‌ها از رنگ‌های تاریک بهره‌مند هستند.

دانلود تم Flattastic

۷. Aero Glass

تم ویندوز 10

اگر از محیط خشک ویندوز 10 خسته شده‌اید و دلتان محیطی شفاف‌تر می‌خواهد، احتمالا Aero Glass گزینه‌ مناسبی برایتان باشد. پنجره‌ها در این تم دارای شفافیت قابل توجهی هستند و گویی همه‌شان از جنس شیشه باشند.

دانلود تم Aero Glass

۸. Simplify 10

تم ویندوز 10

کلمه‌ی Simplify به فارسی به معنای ساده‌‌سازی است و به وضوح مشخص می‌کند که هدف اصلی این تم چیست. تم یاد شده ویندوز 10 را با استفاده از الگو‌های رنگی فوق العاده‌ای به تصویر می‌کشد و رابط کاربری جذاب و بسیار ساده‌ای را ارائه می‌کند که بدون شک به آن علاقمند خواهید شد.

دانلود تم Simplify 10

چند نکته‌ی مهم

تم‌هایی که در این مطلب معرفی شدند، همگی قابل نصب و تست شده هستند. باید دقت کنید که تم‌های معرفی شده گاهی برخی از ویژگی‌های ویندوز را تغییر می‌دهند. به عنوان مثال برای داشتن تجربه‌ای کامل از تم سیستم عامل مک در ویندوز 10 باید چند ابزار دیگر را نیز نصب کنید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم پس از کلیک کردن روی لینک دانلود هرکدام از تم‌ها، روند نصب و پیاده سازی‌شان را به خوبی مطالعه کرده و دقیقا طبق آن پیش بروید. اگر تم‌های زیبا و جذاب دیگری برای ویندوز 10‌ سراغ دارید، آن‌ها را با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • MOHAMMAD REZA AGHA MOHAMMADI
    MOHAMMAD REZA AGHA MOHAMMADI | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    اینا که یا پولیه یا زده موجود نیست!

  • MAHDITX
    MAHDITX | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    رایگان نیستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی