ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت گرافیک GTX 1660 Ti
تکنولوژی

کارت گرافیک GTX 1660 Ti معرفی شد؛ قدرت پردازش بالا در کنار قیمت مناسب

انویدیا از کارت گرافیک GTX 1660 Ti رونمایی کرده که توان پردازش لازم برای اجرای بازی های مدرن را با قیمتی پایین تر از سری RTX به ارمغان می آورد. کارت گرافیک میان رده و مبتنی بر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

انویدیا از کارت گرافیک GTX 1660 Ti رونمایی کرده که توان پردازش لازم برای اجرای بازی های مدرن را با قیمتی پایین تر از سری RTX به ارمغان می آورد.

کارت گرافیک میان رده و مبتنی بر معماری تورینگ GTX 1660 Ti از ۱۵۳۶ هسته کودا و ۶ گیگابایت حافظه GDDR6 با نرخ انتقال داده ۱۲ گیگابایت بر ثانیه بهره می برد. فرکانس عملیاتی این پردازشگر ۱.۸ گیگاهرتز است که امکان افزایش آن از طریق اورکلاک هم وجود دارد.کارت گرافیک GTX 1660 Ti

به گفته کمپانی سازنده پردازشگرهای GTX 1660 Ti بهترین بازدهی به ازای توان را در کلاس خودشان ارائه می کنند. در واقع علی رغم عدم پشتیبانی کارت گرافیک GTX 1660 Ti از ردیابی پرتو بلادرنگ و نمونه برداری مبتنی بر یادگیری عمیق (DLSS)، انویدیا تاکید کرده که بازدهی این کارت ۱.۴ برابر از GPUهای با معماری پاسکال بالاتر است. DLSS در کنار ردیابی پرتو از قابلیت های شاخص محصولات انویدیا است که با تکیه بر الگوریتم های یادگیری عمیق بدون تحمیل بار سنگین به سخت افزار، به ترسیم دقیق تر اشیا کمک می کند.

این کارت ۲۷۹ دلاری مدل‌های میان رده را به چالش خواهد کشید

محصول جدید در مقایسه با GTX 1060 شش گیگابایتی از نظر پردازش بازی ۱.۵ برابر سریعتر است و گیم های با رزولوشن 1080p نظیر فورتنایت و اپکس لجندز را به آسانی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می کند. این کارت ابعادی برابر با ۱۱.۷۶ در ۱۴.۴۷ سانتی متر داشته و دو اسلات مادربرد را اشغال می کند.

انویدیا با اشاره به اینکه حدود ۷۵ گیمرها به خاطر محدودیت بودجه از کارت های گرافیک کلاس GTX 960 یا حتی مدل های قدیمی تر از آن استفاده می کنند، تاکید کرده که این افراد با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه و خرید GTX 1660 Ti، کارایی سیستم خود را از نظر پردازش گرافیکی تا سه برابر ارتقا خواهند داد.

انویدیا کارت گرافیک GTX 1660 Ti را از همین حالا و با قیمت ۲۷۹ دلار روانه بازار کرده و انتظار می رود که به رقیبی جدی در بازار مدل های میان رده تبدیل شود. پس از معرفی این کارت ارزش سهام انویدیا ۲.۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

تماشا کنید: شمشیر به فورتنایت اضافه شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۴ اسفند ۱۳۹۷

    یعنی اگه بیاد ایران قیمتش چقدر میشه؟!

مطالب پیشنهادی