ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اینستاچاپ؛ اپلیکیشنی برای سفارش آنلاین و چاپ عکس

در روزگاری که عکس‌ها و فیلم‌ها در حافظه گوشی‌های موبایل ذخیره می‌شوند، تصاویر چاپی ارزش خاصی پیدا کرده‌اند. همانطور که کتاب‌های فیزیکی از زندگی‌های ما حذف نشدنی‌اند، هیچ تصویر دیجیتالی هم نمی‌تواند جای قاب عکس ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در روزگاری که عکس‌ها و فیلم‌ها در حافظه گوشی‌های موبایل ذخیره می‌شوند، تصاویر چاپی ارزش خاصی پیدا کرده‌اند. همانطور که کتاب‌های فیزیکی از زندگی‌های ما حذف نشدنی‌اند، هیچ تصویر دیجیتالی هم نمی‌تواند جای قاب عکس نشسته روی طاقچه خانه از کسانی که دوست‌شان داریم را پر کند.

سرویس اینستاچاپ که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، آمده که با چاپ تصاویر موبایل و اینستاگرام روی انواع و اقسام قاب و وسیله، به آن‌ها تجسم فیزیکی ببخشد و یاد و خاطره‌شان را برای همیشه جاودانه کند. اینستاچاپ این خدمات را از طریق وبسایت و اپلیکیشن موبایل ارائه می‌دهد که ما به خاطر دسترسی راحت‌تر، امکانات اپ موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اپلیکیشن موبایل اینستاچاپ برای iOS و اندروید منتشر شده و در هر دو پلتفرم، طراحی مطلوب و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته است. اگر چه با اپلیکیشن بسیار ساده‌ای مواجه هستید، اما خدمات به خوبی از هم تفکیک شده‌اند و به لطف طراحی مناسب رابط کاربری سریعا به نتیجه دلخواهتان می‌رسید.

اینستاچاپ خدماتش که زیاد نیستند اما تنوع خوبی دارند را در یک صفحه ارائه می‌کند: چاپ عکس، چاپ روی انواع قاب، پوستر، تقویم و یک سری لوازم دکوری مثل ریسه و چارچوب و گیره‌های چوبی برای آنکه تصاویر چاپی را بتوانید به شکلی زیبا و دلنشین در جایی مستقر کنید. این تنوع محصول در کنار قیمت‌های معقول و مناسب، جزو مزایای خرید از اینستاچاپ به حساب می‌آیند.

نکته خوب بعدی، محصولات و خدمات مناسبتی است. اینستاچاپ برای مناسبت‌هایی مثل روز مادر، روز پدر، روز معلم و ... بسته‌های ویژه‌ای آماده می‌کند که می‌توانید پیش از ارسال سفارش، کادو کردن آن‌ها را هم به پرسنل اپلیکیشن بسپارید؛ راهکاری عالی برای مواقعی که فرصت خرید کادو ندارید اما از طرفی هم نمی‌خواهید با هدیه دادن خودکار و اسپری و چیزهای دم دستی در مجالس از تک و تا بیفتید.

اپلیکیشن چاپ عکس را برایتان ساده می‌کند، با این وجود محدودیت‌هایی در آن دیده می‌شود که در صورت برطرف شدن می‌توانند در تجربه کاربری بهترش تأثیرگذار باشند. یکی از موارد اینکه اینستاچاپ هنوز گزینه جستجو ندارد. البته شاید نبود این ویژگی به خاطر تعداد کم دسته‌بندی‌ها بوده اما شکی نیست که در صورت گسترش خدمات اینستاچاپ، قرار دادن آیتم جستجو در اپلیکیشن اجتناب ناپذیر خواهد بود.

وقتی که سفارشی را در اینستاچاپ ثبت می‌کنید، مثلا چاپ یک پوستر ترکیبی از تصاویر، گزینه‌هایی برای ویرایش تصویر در اختیارتان قرار داده می‌شود. می‌توانید تک تک تصاویر را در جهت دلخواه بچرخانید یا این که با ابزار برش‌زنی، قطع مناسب برای چاپ را برگزینید. تصاویر هم به دو روش در اپلیکیشن بارگذاری می‌شوند که روش اول استفاده از گالری و روش دوم، بارگذاری تصاویر اینستاگرامی است.

آپلود مستقیم از اینستاگرام یکی از خدمات بسیار خوبی است که اینستاچاپ ارائه می‌کند. می‌توانید از طریق ورود مستقیم به حساب کاربری اینستاگرام، تمام تصاویر تایم‌لاین‌ خودتان را سریعا به آیتم قابل چاپ در اینستاچاپ تبدیل کنید که وقت‌تان را برای استخراج آن‌ها از اپ تلف نکرده باشید. در حال حاضر قابلیت تعامل با اینستاگرام فقط برای تصاویر تایم‌لاین خودتان کاربرد دارد که امیدواریم در آینده امکان بارگذاری مستقیم تصاویر پروفایل‌های دیگر را هم در اپلیکیشن شاهد باشیم.

اینستاچاپ برای هر دسته‌بندی، پیش‌نمایشی از محصول نهایی را قرار داده که قبل ثبت سفارش بدانید چه چیزی تحویل می‌گیرید. این پیش‌نمایش‌ها توسط عکاسان حرفه‌ای و از زوایای مختلف ثبت شده‌اند و به خوبی ابعاد سفارش را برایتان به نمایش می‌گذارند. با این وجود، شاید بد نباشد که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در نسخه‌های بعدی پیش‌نمایش‌های گرافیکی از محصول سفارشی شما را هم در دستور کار خود قرار بدهند که مشتری پیش از خرید تصور بهتری از سفارش خود داشته باشد.

لازم به ذکر است که تصاویر شما در سرورهای اینستاچاپ، پس از گذشت 72 ساعت پاک می‌شوند. در صورت بروز هر گونه مشکلی هم می‌توانید با واحد پشتیبانی این شرکت تماس برقرار کنید که همگی پرسنل خانم هستند و در تمام ساعات روز مشکلات‌تان را برطرف می‌کنند.

البته این را هم باید مد نظر داشته باشید که اینستاچاپ مجموعه‌ای نوپاست و برای محکم کردن جای پایش در بازار راه نسبتا درازی در پیش دارد. بنابراین خیلی نمی‌توان به محدودیت‌هایش خرده گرفت.

با این حال تنوع خوب محصولات، قیمت‌های معقول و ارائه بسته‌های مناسبتی عواملی هستند که می‌توانند در آینده موفقیت این مجموعه را تضمین کنند. اپلیکیشن اینستاچاپ را می‌توانید همین حالا برای iOS و اندروید دانلود کنید.

اینستاچاپ

اینستاچاپ

سازنده: چاپ عکس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22.3 / 7.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    اخه کی دیگه الان عکس چاپ میکنه؟

    • WithoutBrain1994
      WithoutBrain1994 | ۵ اسفند ۱۳۹۷

      من

مطالب پیشنهادی