ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسنپ در زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان
تکنولوژی

زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان هم به اسنپ پیوستند

اسنپ از امروز فعالیت خود را در ۴ شهر زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان آغاز می‌کند تا به مردم این شهرها نیز خدمات رسانی کند. با اضافه شدن زاهدان که مرکز استان سیستان و بلوچستان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵

اسنپ از امروز فعالیت خود را در ۴ شهر زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان آغاز می‌کند تا به مردم این شهرها نیز خدمات رسانی کند. با اضافه شدن زاهدان که مرکز استان سیستان و بلوچستان است تعداد استان‌های فعال این سامانه به ۳۰ رسیده است و حالا این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در ۹۳ شهر بزرگ و کوچک خدمت‌رسانی می‌کند.

اسنپ، به رسم همیشگی خود برای اولین تردد شهروندان شهرهای زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان سفر رایگانی در نظر گرفته است. اولین مسافران اسنپ در این شهرها برای استفاده از سفر رایگان خود باید کد Salam-KLMZ را در بخش «کد تخفیف» وارد کنند تا سفر رایگان خود را از این سامانه حمل و نقل هوشمند هدیه بگیرید. البته لازم به تاکید است که این کد فقط تا تاریخ ۶ فروردین اعتبار دارد.

اینطور که اسنپ می‌گوید در حقیقت ملایر سومین شهر از استان همدان است که در سامانه اسنپ فعال شده است و پیش از این در شهرهای مریانج و همدان نیز از این استان فعال شده بود. همچنین با اضافه شدن کازرون و لارستان از استان فارس اکنون این سامانه در ۵ شهر این استان از جمله شیراز، صدرا و مرودشت نیز در دسترس است.

اسنپ در زاهدان، ملایر، کازرون و لارستان

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است، می‌توانید به بلاگ این سامانه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی