ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی وی ۵۰ تینکیو

ال جی وی ۵۰ تینکیو معرفی شد؛ شباهت قابل‌توجه به نسل قبل

اکثر برندهای شناخته شده از موبایل های سازگار با شبکه 5G رونمایی کرده اند و ال جی هم با گوشی جدید وی ۵۰ تینکیو به میدان آمده است. برخلاف پرچمدارهای سامسونگ وی ۵۰ تینکیو از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۷

اکثر برندهای شناخته شده از موبایل های سازگار با شبکه 5G رونمایی کرده اند و ال جی هم با گوشی جدید وی ۵۰ تینکیو به میدان آمده است.

برخلاف پرچمدارهای سامسونگ وی ۵۰ تینکیو از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با وی ۴۰ ندارد و بهینه سازی‌ها به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، باتری بزرگتر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و سیستم برودتی جدید برمی گردد. البته ارتقای باتری و سیستم دفع حرارت چندان جای تعجبی ندارد چرا که اتصال به شبکه 5G به قیمت فشار بیشتر بر سخت افزار و در نتیجه افزایش دما و مصرف شارژ تمام می شود.

این موبایل به نمایشگر ۶.۴ اینچی فول ویژن اولد با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (تراکم ۵۶۴ پیکسل بر اینچ)، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا ۲ ترابایت را دارد.

از نظر تصویر برداری با دوربین اصلی سه گانه ای مواجهیم که از سنسور واید ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F1.9، سنسور استاندارد ۱۲ مگاپیکسلی با اپرچر F1.5 و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دیافراگم F2.4 تشکیل شده است. سنسورهای ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه لنز F1.9 و ۵ مگاپیکسلی واید با ضریب اف ۲.۲ هم نقش دوربین سلفی دوگانه را بازی می کنند.

این دستگاه با ابعاد ۱۵۹.۲ در ۷۶.۱ در ۸.۳ کمی از وی ۴۰ قطورتر و ۱۶ گرم سنگین تر است. ال جی در کنار این گوشی قاب ویژه ای را معرفی کرده که با قرار دادن موبایل در آن نمایشگر ۶.۲ اینچی دیگری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

کمپانی سازنده هنوز اطلاعات خاصی را درباره قیمت یا تاریخ عرضه وی ۵۰ تینکیو اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    معرفی خوبی بود از کارهایی که میشه به واسطه ۵جی انجام داد. صفحه نمایش دوم که میشه بهش متصل کرد هم ایده ی خوبی بود

  • ali_hosseinzad
    ali_hosseinzad | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    به نظر من ضعیف ترین معرفی گوشی چند ساله ال جی بود.گوشی ایرادت و نقاط ضعف در مقابل رقبا داره مثلا چرا سنسور پشت دستگاه هست طراحی رویی همون طرح مزخرف ناچه.مقدار رم کمتری داره

    • Dandelions
      Dandelions | ۹ اسفند ۱۳۹۷

      ناچ یا بریدگی نمایشگر خیلی تو ال جی جی 7 کاربردی و به درد بخور بود که تازه هم میشه باشه و هم نباشه. قابل حذف شدنه.. صفحه‌نمایش دوم جدیدی که تو جی ۷ به کار گرفته شده در هنگام تنظیم صفحه نمایش براساس کاربری و سلیقه کاربر، انتخاب‌های مختلفی را پیش روی قرار میده. نمایشگر میتونه کاملا بسط پیدا کنه و حالتی بدون حاشیه به گوشی بده و یا می تونه اون رو به سبک سنتی تر که در اون نوار اطلاع رسانی به طور کامل مشکی شده تنظیم کنه. حتی می شه نوار اطلاع رسانی رو به یک رنگ دیگه برای شخصی تر کردن گوشی تغییر بده. این قابلیت رو هیچ کدوم از برندایی که طراحی ناچ رو ارائه کردن ندارن. نه اپل و نه سامسونگ و نه هوآوی. این نهایت ابتکار ال جی رو نشون میده.

مطالب پیشنهادی