ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Changan_Kaicheng_F70-03
خودرو

اولین تصاویر از پیکاپ مشترک پژو و چانگان منتشر شد

گروه PSA (شامل برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، هندوستان امباسادور، Aixam، اپل و واکسهال) با همکاری شرکت چانگان اتومبیل در نظر دارد از یک پیکاپ جدید با نشان پژو رونمایی کند. این پیکاپ منحصر به ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

گروه PSA (شامل برندهای پژو، سیتروئن، دی اس، هندوستان امباسادور، Aixam، اپل و واکسهال) با همکاری شرکت چانگان اتومبیل در نظر دارد از یک پیکاپ جدید با نشان پژو رونمایی کند. این پیکاپ منحصر به بازار چین بوده و فقط در این کشور به فروش خواهد رسید.

تصاویر جاسوسی اخیر حکایت از آن دارند پیکاپ پژو در اصل همان نسخه تغییر برند داده شده چانگان Kaicheng F70 بوده و به غیر از لوگوی موجود روی جلو پنجره تفاوت دیگری با آن ندارد.

3db02a44-2019-peugeot-changan-pickup-truck-china-1
پیکاپ پژو
پیکاپ Kaicheng F70
پیکاپ Kaicheng F70

از لحاظ نمای ظاهری، در پیکاپ پژو/چانگان طراحان بر اصول اولیه تاکید کرده اند، هر چند شکل چراغ ها و جلو پنجره بزرگ چهره ای نسبتا تهاجمی و با ابهت به آن بخشیده اند.

در داخل کابین با یک طراحی مدرن تر و هیجان انگیزتر روبرو هستیم. داشبورد این خودرو چینش مدرنی داشته و هسته اصلی آن را نمایشگر سیستم اینفوتینمنت که مثل یک تبلت ایستاده است، تشکیل می دهد. فرمان چند منظوره و دکمه های کنترلی خاص موجود روی کنسول مرکزی از ویژگی های جالب کابین پیکاپ جدید پژو هستند.

2b2ce771-2019-peugeot-changan-pickup-truck-china-3

همزاد چینی پیکاپ پژو یعنی چانگان Kaicheng F70 نیروی خود را از یک موتور 1.9 لیتری دیزلی دریافت می کند. این موتور توانایی تولید 150 اسب بخار قدرت را دارا بوده و نیروی آن از طریق گیربکس شش سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. با توجه به این موضوع، به احتمال زیاد پیکاپ فرانسوی ها نیز از قوای محرکه مشابهی برخوردار خواهد بود.

پیکاپ پژو

با 5,330 میلی متر طول، 1,875 میلی متر عرض، 1,930 میلی متر ارتفاع و 3,180 میلی متر فاصله محوری، چانگان Kaicheng F70 ابعادی مشابه با تویوتا هایلوکس و نیسان ناوارا دارد.

گفتنی است به غیر از این محصول مشترک با چانگان، پژو از سال 2017 پیکاپ دیگری را در آفریقای جنوبی به فروش می رساند. این پیکاپ نیز در واقع همان مدل نیو ریچ شرکت Zhengzhou Nissan Auto (زیرمجموعه دانگ فنگ) است که با نشان پژو عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی