ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

d5e7411c-2019-toyota-camry-hybrid-0
خودرو

بهترین و قابل اطمینان ترین خودروهای سال 2019 از دید نشریه Consumer Reports

نشریه قدیمی و با سابقه کنسیومر ریپورتس (Consumer Reports) اخیرا نتایج بررسی های خود درباره خودروهای موجود در ایالات متحده را در قالب چند لیست دهگانه معرفی کرده است. بهترین خودروهای سال 2019 یکی از این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۱:۰۰

نشریه قدیمی و با سابقه کنسیومر ریپورتس (Consumer Reports) اخیرا نتایج بررسی های خود درباره خودروهای موجود در ایالات متحده را در قالب چند لیست دهگانه معرفی کرده است.

بهترین خودروهای سال 2019 یکی از این لیست هاست که در آن با لحاظ کردن فاکتورهای مختلفی مثل سیستم های ایمنی، نتایج تست تصادف، ارزیابی های کیفی، میزان رضایت مشتریان، میزان مصرف سوخت، تکنولوژی ها و عملکرد کلی گزینه های برتر مشخص شده اند.

آنطور که CR (حالت اختصاری کنسیومر ریپورتس) اعلام کرده ده خودروی برتر از میان 50 مدل جدید برگزیده شده اند. جالب اینکه دارا بودن سیستم ترمز اضطراری خودکار، یکی از پیش شرط های اصلی برای ارزیابی خودروها توسط متخصصین این نشریه بوده اند. به اعتقاد دست اندرکاران این نشریه در سال 2019 هیچ عذری برای عدم استفاده از چنین سیستمی پذیرفتنی نیست. در ادامه به گزینه های برتر هر کلاس می پردازیم.

بهترین خودروی کلاس Subcompact: تویوتا یاریس، قیمت نمونه تست شده 17,570

اگر چه یاریس نشان تویوتا را بر روی پیشانی خود دارد، اما اگر اتاق آن را بردارید، با یک مزدا 2 مواجه خواهید شد. این مساله کاملا به نفع تویوتا تمام شده، زیرا یاریس کیفیت و لذت رانندگی بالایی را ارایه می کند. هندلینگ این خودروی ارزان قیمت مناسب بوده و سواری آن نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.

a1502de6-2019-toyota-yaris-768x416به لحاظ فنی موتور چهار سیلندر و گیربکس شش سرعته دستی هم در مجموع نمرات خوبی دریافت کرده اند.

بهترین خودروی شاسی بلند کلاس Subcompact: هیوندای کونا، قیمت نمونه تست شده 25,025 دلار

تازه وارد کره ای حاضر در کلاس پر تقاضای شاسی بلندها به لطف فرمان دقیق و سریع و همچنین حرکات کنترل شده اتاق، هندلینگ بسیار خوبی دارد. علی رغم ابعاد کوچک بدنه، هیوندای کونا کاملا کاربردی است، زیرا صندلی های عقب تاشوی چند مرحله ای و طراحی خاص درب عقب پنجم به راحتی امکان حمل و قرار دادن لوازم بزرگ را فراهم می کند.

c2361fb8-2019-hyundai-kona-0-768x416

استفاده راحت از سیستم اینفوتینمنت هیوندای کونا، پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و طیف گسترده تجهیزات ایمنی دیگر نقاط قوتی هستند که CR به آنها اشاره کرده است.

بهترین خودروی هیبریدی/برقی: تویوتا پریوس، قیمت نمونه تست شده 27,323 دلار

تویوتا پریوس شانزدهمین بار است که در لیست بهترین انتخاب های کنسیومر ریپورتس ظاهر می شود. دلایل این مساله کاملا واضح هستند؛ مصرف سوخت 4.5 لیتر در هر صد کیلومتر، اطمینان بالا، رضایت بالای مشتریان، فضای داخلی گسترده و کاربردی و تکنولوژی های پیشرفته چاره ای جز انتخاب این خودرو پیش روی کارشناسان نمی گذارند.

a45a13da-2019-toyota-prius-768x416

در کنار فاکتورهای فوق، باید گفت تویوتا پریوس 2019 با سیستم انتقال قدرت به تمامی چرخ ها قابل سفارش است.

بهترین شاسی بلند کامپکت: سوبارو فورستر، قیمت نمونه تست شده 29,341 دلار

اگر چه سوبارو در مقایسه با دیگر شرکت های ژاپنی آوازه کمتری دارد، اما محصولات این کمپانی همواره کیفیت بالایی داشته و در خاک ایالات متحده پرطرفدار هستند. نسخه فیس لیفت فورستر با فضای داخلی بزرگ تر و ساکت تر و همچنین کیفیت بهتر راهی بازار شده است.

b5ae7eee-2019-subaru-forester-768x416

سوبارو فورستر 2019 از لحاظ فاکتورهایی مثل مصرف سوخت بهینه، راحتی و هندلینگ حرف های زیادی برای گفتن داشته و سطح تجهیزات ایمنی آن از میانگین کلاس بالاتر است.

بهترین خودروی سواری سایز متوسط: تویوتا کمری هیبریدی، قیمت نمونه تست شده 28,949 دلار

حضور تویوتا کمری در این لیست جای هیچ تعجبی ندارد. این سدان ژاپنی همواره مورد اعتماد خانواده های آمریکایی بوده و از لحاظ فروش همیشه موفق عمل کرده است.

به اعتقاد کارشناسان کنسیومر ریپورتس در نسخه هیبریدی کمری تعادل مناسبی بین راحتی و هندلینگ خودرو ایجاد شده و مصرف سوخت آن با 5 لیتر در صد کیلومتر بسیار بهینه است.

a46720db-2019-toyota-camry-hybrid-768x416

پیشرانه توانمند، شتاب بهتر از نسخه چهار سیلندر بنزینی، عدم اشغال فضای صندوق عقب توسط باتری، سیستم اینفوتیمنت با پشتیبانی از اپل کارپلی و تجهیزات ایمنی استاندارد زیاد از دیگر نقاط قوت تویوتا کمری هیبریدی به شمار می روند.

بهترین شاسی بلند سایز متوسط: سوبارو Ascent، قیمت نمونه تست شده 43,867 دلار

پیش از این نیز سوبارو Ascent از بررسی های سایر نشریات و سایت ها نیز سربلند بیرون آمده بود. این شاسی بلند سه ردیفه با تکیه بر ویژگی هایی مثل انتقال نرم قدرت، سواری راحت و فضای داخلی کاربردی امتیازهای مناسبی را از کارشناسان نشریه کنسیومر ریپورتس دریافت کرده است.

bb2523fe-subaru-ascent-recall-weld--768x416

کیفیت سواری Ascent به حدی خوب است که می تواند مدل های لوکس تر را شرمنده کند! سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ به صورت استاندارد، صندلی های راحت، کاربرد آسان سیستم اینفوتینمنت و صندلی های کاربردی ردیف سوم، از دیگر ویژگی های شاخص بزرگ ترین شاسی بلند ساخت سوبارو هستند.

بهترین خودروی سواری سایز بزرگ: تویوتا آوالون هیبریدی، قیمت نمونه تست شده 38,643 دلار

آوالون سومین مدل هیبریدی تویوتا است که به لیست بهترین های 2019 راه می یابد. نسخه فیس لیفت این سدان ژاپنی در مقایسه با رقبای لوکس ارزش در برابر قیمت بسیار بهتری داشته و مصرف سوخت آن نیز با تنها 5.6 لیتر در صد کیلومتر در وضعیت تحسین برانگیزی قرار دارد.

54cc3f52-2019-toyota-avalon-hybrid-2

فضای داخلی آوالون کاملا سخاوتمندانه بوده و خودرویی در سطحی بالاتر را در ذهن تداعی می کند. سواری راحت، هندلینگ قابل قبول و واکنش های سریع به همراه اطمینان خاطری که همیشه از یک تویوتا انتظار می رود، آوالون هیبریدی را به بهترین گزینه در کلاس خود تبدیل کرده است.

بهترین خودروی سواری کامپکت لوکس: آئودی A4، قیمت نمونه تست شده 48,890 دلار

شاید آئودی A4 زیباترین و لوکس ترین گزینه حاضر در کلاس خودروهای سواری کامپکت نباشد، اما این سدان آلمانی هر چالشی را با موفقیت پشت سر می گذارد. هندلینگ دقیق، بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها، کیفیت بالای مواد به کار رفته و کابین ساکت از ویژگی های شاخص A4 محسوب می شوند.

e4a12531-2019-audi-a4-768x416

به غیر از موارد فوق، سیستم تعلیق، واکنش های آنی موتور چهار سیلندر توربو، عملکرد گیربکس خودکار و آپشن کاکپیت مجازی آئودی A4 نیز توجه کارشناسان کنسیومر ریپورتس را به خود جلب کرده اند.

بهترین شاسی بلند لوکس: ب ام و X5، قیمت نمونه تست شده 68,730 دلار

نسل جدید ب ام و X5 یکی از بهترین شاسی بلندهایی است که CR تاکنون تست کرده است. این خودرو با تکیه بر فاکتورهایی مثل هندلینگ، راحتی مثال زدنی، موتور قدرتمند، گیربکس سریع، شتاب بالا و مصرف سوخت مناسب توانسته در تست ها خوش بدرخشد.

بهترین خودروهای سال 2019

طبق انتظار کیفیت مواد به کار رفته در داخل کابین X5 و سیستم اینفوتینمنت آن نیز مورد تحسین کنسیومر ریپورتس قرار گرفته است.

بهترین پیکاپ فول سایز: فورد F-150، قیمت نمونه تست شده 52,535 دلار

بی دلیل نیست که فورد F-150 از محبوبیت کم نظیری در سرزمین مادری برخوردار است. این پیکاپ تنومند در مقایسه با رقبایی مثل شورولت سیلورادو 1500، جی ام سی سیرا 1500 و رم 1500 عملکرد بهتری ارایه می کند.

5e0309f0-2019-ford-f-150-768x416

به گفته CR، نسخه 2.7 لیتری V6 به خاطر فاکتورهایی مثل شتاب خوب، توانایی کشش وزن زیاد و مصرف سوخت مناسب بهتر از هر پیکاپ دیگری است. همچنین با توجه به تنوع بالای موتور و امکانات پیشرفته، می توان گفت برای هر سلیقه ای یک F-150 وجود دارد!

نگاه مجدد به لیست پیشنهادی کنسیومر ریپورتس نشان می دهد که از بین ده گزینه حاضر، 6 مدل به خودروسازان ژاپنی تعلق دارد، مساله ای که می تواند نکات نهفته زیادی در خود داشته باشد.

شایان ذکر است به غیر از بهترین پیشنهادها برای سال 2019، کنسیومر ریپورتس لیست هایی از قابل اعتمادترین خودروسازان و برندها را نیز منتشر کرده که در ادامه می توانید آنها را مشاهده فرمایید.

قابل اعتمادترین خودروهای سال 2019 به انتخاب Consumer Reports
1.تویوتا پریوس C
2.لینکلن کانتیننتال
3.تویوتا پریوس پرایم
4.سوبارو کراس ترک
5.تویوتا پریوس
6.مزدا6
7. کیا سدونا
8.هوندا فیت
9.لکسس NX
10.مزدا CX-5
رده بندی برندها بر اساس عملکرد و میزان قابل اعتماد بودن محصولات
رده بندی برندها بر اساس عملکرد و میزان قابل اعتماد بودن محصولات

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yooshimura
    yooshimura | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    سایپا چرا تو لیست نیس

    • mortezaniksard
      mortezaniksard | ۶ اسفند ۱۳۹۷

      اینا همش توطعست?

مطالب پیشنهادی