ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییر در گروه نت برگ؛ iiVentures به دنبال جذب سرمایه ۷۰ میلیارد تومانی

شب گذشته (۴ اسفند ۹۷)، در رویداد یک سالگی ایده‌هاب، «علیرضا صادقیان» مدیرعامل هلدینگ «کسب‌وکار نوین ایرانیان» که اخیرا نام خود را به «iiVentures» (مخفف Iran Internet Ventures)تغییر داده، خبر از اعلام آمادگی این گروه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۹

شب گذشته (۴ اسفند ۹۷)، در رویداد یک سالگی ایده‌هاب، «علیرضا صادقیان» مدیرعامل هلدینگ «کسب‌وکار نوین ایرانیان» که اخیرا نام خود را به «iiVentures» (مخفف Iran Internet Ventures)تغییر داده، خبر از اعلام آمادگی این گروه برای جذب سرمایه‌ ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومانی داد. او همچنین توضیحات و آمارهایی را در خصوص هر یک از زیرمجموعه‌های این گروه ارائه نمود.

iiVentures اکنون مالک برندهای نت‌برگ، تیک‌۸‌، چیلیوری، دکتر دکتر و سرمیز بوده و به گفته صادقیان، تمامی این مجموعه‌ها در سال گذشته توانسته‌اند به رشد قابل توجهی دست بیابند و در صورت تحقق جذب سرمایه‌ای که iiVentures به دنبالش است، سرعت این پیشرفت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سرمایه ۵۰ تا ۷۰ میلیارد تومانی برای iiVentures

فروش ۱۵ میلیون نت‌برگ

صادقیان با اشاره به آمار استفاده بالای مردم از گوشی‌های هوشمند، کسب‌وکارهای اینترنتی را بستری مناسب و درآمدزا دانست. او در آغاز صحبت خود درباره نت برگ، سایت تخفیف گروهی مجموعه iiVentures، توضیح داد: «نت برگ پرمیوم که به تازگی در این سایت دیده می‌شود مختص پیشنهادات تخفیفی است که پیش از این معمولا در سایت‌های تخفیف و خرید گروهی دیده نمی‌شد و برای پیشنهادات لوکس‌تر به کار می‌رود.»

صادقیان همچنین به Netbarg Servises اشاره کرد که خدمات آنلاین را با تخفیف ارائه می‌دهد و در ادامه به فروش کدهای تخفیف سایت‌های دیگر در نت برگ نیز اشاره کرد:

«ما پیش بینی می‌کنیم پیشنهادات تخفیف نت‌برگ در سال آینده حداقل ۱۰ تا ۱۵ برابر بشود. پلتفرم ما با بیش از ۱۸ هزار کسب و کار همکاری کرده است و نزدیک به صد هزار پیشنهاد در سایت ارائه شده و ۱۵ میلیون نت‌برگ توسط مردم خریداری شده است.»

موتوچیلی در چیلیوری

صادقیان در ادامه صحبت‌های خود به چیلیوری اشاره کرد و آن را در مارکت سفارش آنلاین غذا در رتبه دوم دانست و گفت: «اخیرا در این سرویس هم تغییرات زیادی انجام دادیم و توانستیم گزینه موتوچیلی و موتوچیلی اکسپرس را به آن اضافه کنیم. در این حالت به ترتیب غذاها را زیر ۴۵ دقیقه و ۲۵ دقیقه به دست مشتری می‌رسانیم و برای رسیدن به این نکته، ناوگانی را مختص این عملیات در عرض کمتر از یک ماه راه اندازی کردیم. چیلیوری در سال ۹۷ رشد دویست درصدی داشته و این رشد در سال آینده هم ادامه خواهد داشت.»

مدیرعامل iiVentures  همچنین به همکاری مامان پز و چیلیوری اشاره کرد که باعث شده سفارش تک غذا از سایت مامان پز میسر شود و غذاها زیر ۲۰ دقیقه به دست مشتریان برسد.

غذاهای شرکتی سرمیز کارکنان

صادقیان همچنین به استارت آپ سرمیز اشاره کرد که رابطی است بین کترینگ‌های مختلف و شرکت‌ها و پرسنل شرکت‌ها می‌توانند از بین تنوع غذایی گوناگون، یک غذا را برای سرمیز شرکت خود انتخاب کنند: «سرمیز با هزینه مارکتینگ صفر شروع به کار کرده و راه خود را به آهستگی پیموده و هر ساله ۷۷ درصد رشد کرده است.»

فروش بلیت‌سینماها در تیک۸

تیک‌۸ مرجع آنلاین خرید بلیت این مجموعه نیز تغییرات زیادی دیده و قرار است که جدا از رویدادهای فرهنگی هنری، به تمامی رویدادهای تفریحی، آموزشی و غیره هم بپردازد و این کار را به زودی شروع خواهد کرد. به گفته صادقیان تیک‌۸‌ تبدیل به مرجع آنلاین خرید و فروش بلیت برای همگان خواهد شد و تمامی افراد می‌توانند بلیت‌های رویداد خود را در آنجا به فروش گذاشته، بدون آنکه نیازمند به طراحی سایت باشند.در خلال صحبت‌های صادقیان به موضوع فروش بلیت سینماها در آینده نزدیک (بهار ۹۸) در پلتفرم تیک۸ اشاره شد و به نظر می‌رسد انحصار فروش بلیت سینما که پیش از این تنها در دست یک مجموعه بود، به زودی شکسته خواهد شد.

رزرواسیون مطب دکتر آنلاین

دکتر دکتر دیگر استارت آپ این مجموعه به شمار می‌رود که پلتفرمی برای رزرو ویزیت دکترهای گوناگون بوده و رشد خود را به آهستگی در طی چند سال ادامه داده است. دکتردکتر میزبان هفت هزار متخصص بوده و در طول عمر دو ساله خود، یک میلیون رزرو در آن صورت گرفته است. صادقیان رشد دکتردکتر نسبت به سال گذشته را رقم ۱۰۰۰ درصد عنوان می‌کند و می‌گوید: «دکتردکتر رشد ده تا یازده برابری در تعداد یوزرها و دکترهای خود داشته است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی