ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت‌بوک 14
تکنولوژی

هواوی از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 با پردازنده ویسکی لیک اینتل رونمایی کرد

هواوی دقایقی پیش و در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدیدش در MWC 2019، از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از منظر قدرت، جایی مابین دو لپ‌تاپ میت‌بوک 13 و میت‌بوک X Pro ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۷

هواوی دقایقی پیش و در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدیدش در MWC 2019، از لپ‌تاپ میت‌بوک 14 پرده برداشت. این لپ‌تاپ از منظر قدرت، جایی مابین دو لپ‌تاپ میت‌بوک 13 و میت‌بوک X Pro قرار می‌گیرد.

میت‌بوک 14 همانطور که از نامش بر‌می‌آید، مجهز به یک نمایشگر چهارده اینچی QHD است که از رزولوشن 2160x1440 پیکسل بهره می‌برد و تراکم پیکسلی آن به 185 پیکسل در اینچ می‌رسد. روشنایی این نمایشگر در بالاترین حالت، به 300 نیت می‌رسد و می‌تواند صد درصد طیف رنگی sRGB را با 16.7 میلیون رنگ مجزا پوشش دهد.

میت‌بوک 14

درست مثل لپ‌تاپ‌های میت‌بوک قبلی، در مدل میت‌بوک 14 هم حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده و درگاه‌های دیوایس شامل یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون/میکروفون، پورت یو اس بی نوع C، یک DisplayPort، دو پورت یو اس بی 2.0 و 3.0 و یک خروجی HDMI می‌شوند. همچنین مثل میت‌بوک X Pro، وبکم این لپ‌تاپ زیر دکمه F6 تعبیه شده است.

میت‌بوک 14

اما از منظر سخت‌افزاری، لپ‌تاپ جدید هواوی از یک باتری 57.4 واتی بهره می‌برد و پردازنده Core i7-8265U ویسکی لیک (یا در صورت تمایل مشتری i5-8565U) نسل هشتم اینتل به عنوان قلب تپنده به آن قدرت می‌دهد. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نیز انویدیا GeForce MX250 همراه با دو گیگابایت رم GDDR5 اختصاصی در نظر گرفته شده است.

میت‌بوک 14

میت‌بوک 14 همراه با رم هشت یا 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی PCIe به ظرفیت‌های 256 یا 512 گیگابایت و پشتیبانی از استانداردهای ارتباطی بلوتوث 5.0 و چیپ NFC و نرم‌افزار Huawei Share 3.0 به دست مشتریان می‌رسد که مورد آخر می‌تواند در دو ثانیه، قریب به 1000 عکس را به دیوایس‌های تحت پشتیبانی ارسال کند. همچنین فیلتر نور آبی برای محافظت از چشمان در برابر اشعات مضر نمایشگر در قالب قابلیت Eye Comfort Mode نیز به شما ارائه خواهد شد.

میت‌بوک 14

میت‌بوک 14 با قیمتی که هنوز مشخص نیست، ماه می یا ژوئن امسال در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای روانه بازار می‌گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    من پردازنده ی ودکا لیک میخوام?

مطالب پیشنهادی