ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کلکسیون های عمومی اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

با الگوبرداری از پینترست، کلکسیون های عمومی به اینستاگرام می آیند

اینستاگرام بابت الگوبرداری از قابلیت Collections پینترست هیچ ابایی ندارد، و طبق شواهد بدست آمده حتی می‌خواهد که این ویژگی را بیشتر از قبل توسعه بدهد. طبق اسکرین‌شات‌هایی که جِین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۸

اینستاگرام بابت الگوبرداری از قابلیت Collections پینترست هیچ ابایی ندارد، و طبق شواهد بدست آمده حتی می‌خواهد که این ویژگی را بیشتر از قبل توسعه بدهد. طبق اسکرین‌شات‌هایی که جِین مانچون وانگ، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها منتشر کرده به نظر می‌رسد که در اینستاگرام اندروید به زودی می‌توانید کلکسیون تصاویر خود را با عموم کاربران به اشتراک بگذارید.

به لطف کلکسیون‌ های عمومی اینستاگرام، نه تنها می‌توانید مقاصد مورد علاقه‌تان برای مسافرت یا پوشاک محبوب‌تان را با دنیا به اشتراک بگذارید، بلکه می‌توانید از کمک همکاران خود هم برای تکمیل کردن فهرست‌ها بهره ببرید. تا این لحظه اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی در دسترس نیست، اما احتمال ارائه خصوصیت فالو کردن سایر کلکسیون‌ها در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود.

کلکسیون های عمومی اینستاگرام
تصویر مربوط به ویژگی Collections اینستاگرام است که هم اکنون به شکل خصوصی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار دارد.

اینستاگرام در مصاحبه با وبسایت تک‌کرانچ، اعلام کرده که «مشغول تست این ویژگی نیست». این جمله احتمالا به این معناست که قابلیت مذکور، مستقل از قابلیت Collections خصوصی است که هم‌اکنون در دسترس کلیه کاربران اینستاگرام قرار دارد.

شکی نیست که اینستاگرام برای ارائه کلکسیون‌های عمومی، انگیزه‌های زیادی دارد. همانطور که در خبرها خوانده‌اید، استراتژی درآمدزایی اینستاگرام طی سال‌های اخیر روی ارائه قابلیت‌های «خرید» متمرکز شده و کلکسیون‌های عمومی می‌توانند فرهنگ خرید از اینستاگرام را به میزان زیادی میان کاربران این شبکه اجتماعی جا بیندازند.

با داشتن کلکسیون‌های عمومی، برندها می‌توانند فروشگاه‌های مجازی بزرگتری در بستر این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرده و افراد پرطرفدار هم محصولات اسپانسرهای خود را در محیط مناسب‌تری تبلیغ کنند.

اما در ارائه این ویژگی، بحث رقابت با پینترست هم مطرح است که طبیعتا اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه در مقایسه با 250 میلیون کاربر پینترست، برنده بی چون و چرا خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی