ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی پی ۳۰ لایت
تکنولوژی

افشای مشخصات هواوی پی ۳۰ لایت در رگولاتوری چین؛ نمایشگر ۶.۱۵ اینچی +Full HD

هواوی هفته گذشته از معرفی سری پرچمدار پی ۳۰ در ششم فرودین ماه خبر داد، با این حال رسانه‌ها به اطلاعات موثقی از ارزانترین نسخه این خانواده در پایگاه اطلاعاتی TENAA دست پیدا کرده اند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۶

هواوی هفته گذشته از معرفی سری پرچمدار پی ۳۰ در ششم فرودین ماه خبر داد، با این حال رسانه‌ها به اطلاعات موثقی از ارزانترین نسخه این خانواده در پایگاه اطلاعاتی TENAA دست پیدا کرده اند.

ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری نسبت به نسخه قبل افزایش پیدا کرده

این موبایل که احتمالا پی ۳۰ لایت نام خواهد دشت در کنار نسخه های عادی و پرو عرضه خواهد شد و حالا رگولاتور چینی TENAA مشخصات دو نسخه مختلف از این دستگاه را با شماره مدل های MAR-AL00 و MAR-TL00 افشا کرده است. هواوی پی ۳۰ لایت

بر این اساس هواوی پی ۳۰ لایت به نمایشگر ۶.۱۵ اینچی با رزولوشن +Full HD معادل ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز خواهد بود که برای نسخه لایت قابل قبول به نظر می رسد. برای مقایسه باید اشاره کنیم که پی ۲۰ لایت به نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰ مجهز شده بود که ۸۰ درصد پنل جلو را به خود اختصاص می داد.

آنطور که در لیست رگولاتوری چینی عنوان شده ظرفیت باتری هواوی پی ۳۰ لایت ۳۲۴۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که نسبت به نسخه قبلی تا حدودی افزایش یافته و احتمالا با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار خواهد بود. این باتری در بدنه ای با ابعاد ۱۵۲.۹ در ۷۲.۷ در ۷.۴ میلی متر قرار خواهد گرفت که از نظر ضخامت با پی ۲۰ لایت تفاوتی ندارد.

بر اساس رندرهایی که کمپانی تولید کیس محافظ «اسپیگن» از پی ۳۰ لایت منتشر کرده، این میان رده قدرتمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات مورد انتظار باید به بریدگی نمایشگر قطره ای، سنسور اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی و چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ اشاره کنیم. از نظر نرم افزاری نیز احتمالا هواوی از رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای استفاده خواهد کرد.

 

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی اس 10 پلاس پیش از عرضه رسمی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی