ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک ایکس پرو
تکنولوژی

لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد؛ باریک تر از مک بوک پرو با پردازنده نسل هشتم اینتل

دقایقی قبل هواوی نسل جدید لپتاپ میت بوک ایکس پرو 13.9 اینچی را معرفی کرد که نمایشگر با حاشیه های بسیار باریکی دارد و با پردازنده نسل هشتم اینتل همراه شده است. محصول امسال هواوی در ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۰

دقایقی قبل هواوی نسل جدید لپتاپ میت بوک ایکس پرو 13.9 اینچی را معرفی کرد که نمایشگر با حاشیه های بسیار باریکی دارد و با پردازنده نسل هشتم اینتل همراه شده است.

محصول امسال هواوی در مقایسه با نسل قبلی تعداد درگاه ها و نیز طراحی کلی مشابهی دارد البته این بار کمی کوچکتر شده و میزبان پردازنده نسل هشتم و کارت گرافیک جدید است. این بار همچنین می توانید مدلی با حافظه ذخیره سازی یک ترا بایتی را خریداری کنید.

میت بوک ایکس پرو

بدنه از جنس آلومینیوم یک تکه است و لبه های برش الماس خورده ای در میت بوک ایکس پرو به چشم می خورد. ضخامت دستگاه بین 4.9 تا 14.6میلی متر است و این در حالی است که مک بوک پرو 13 اینچی ضخامتی بین 7.9 تا 14.9 میلی متری دارد. وزن این محصول هواوی در حدود 1.3 کیلوگرم است.

نسبت نمایشگر به بدنه هم 91 درصد است. هواوی معتقد است نسبت نمایشگر لمسی 3 به 2 در مقایسه با 16 به 9 سایر رقبا، برای لپتاپ ها مناسب تر است. رزولوشن نمایشگر 3000 در 2000 پیکسلی است و تراکم پیکسلی 260 پیکسل در هر اینچ را ارائه می دهد. علاوه بر این صد درصد طیف رنگی sRGB پوشش داده می شود و روشنایی 450 نیت و کنتراست 1500 به یک است.

میت بوک ایکس پرو

هواوی نوید سریع ترین کارایی وای فای در جهان را با سرعت 1733 مگابیت در ثانیه می دهد. میت بوک ایکس پرو حالا به درگاه تاندربولت 3 با سرعت تا 40 گیگابیت در ثانیه مجهز شده و قابلیت سازگاری با نمایشگرهای خارجی 4K و پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال را دارد.

پردازنده، نسل هشتم Core i5-8265U یا Core i7-8565U است. هواوی ادعا می کند این پردازنده در مقایسه با مدلی که در مدل سال قبل ایکس پرو استفاده شده بود تا 10 درصد سریع تر است. برای رم بین 8 یا 16 گیگابایت و برای حافظه داخلی بین 256 گیگابایت و یک ترابایت می توانید انتخاب کنید. مدل مجهز به پردازنده Core i7 با پردازشگر گرفیکی انویدیا MX250 همراه شده که در مقابل مدل MX150 سال قبل کارایی اندکی بهتر را ارائه می دهد.

میت بوک ایکس پرو

هواوی قابلیت احراز هویت را هم برای میت بوک ایکس پرو در نظر گرفته و این لپتاپ را به حسگر اثر انگشت مجهز کرده است. دوربین بیرون جهنده میان کیبورد که پیش از این هم در لپتاپ های هواوی دیده بودیم در ایکس پرو جدید هم تعبیه شده است.

Huawei Share قابلیت نرم افزاری است که برای میت بوک ایکس پرو در نظر گرفته شده و امکان انتقال ساده تصاویر و سایر فایل ها بین گوشی هواوی و لپتاپ را فراهم می کند. به گفته هواوی با استفاده از این قابلیت می توانید با سرعت تا 30 مگابیت بر ثاینه فایل ها را رد و بدل کنید. علاوه بر این می توان این قابلیت را با استفاده از NFC گوشی و لپتاپ فعال کرد.

میت بوک ایکس پرو

هواوی دو رنگ نقره ای و خاکستری را برای این لپتاپ در نظر گرفته است. مدل مجهز به پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک MX250 قیمتی 1599 یورویی دارد. مدل بالاتر با پردازنده Core i7، کارت گرافیک مشابه و رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی، 1999 یورو قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    بقول نظر دوستمون رویاس... رویای واقعا زیبا

  • ali_unique
    ali_unique | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی خوشکله ولی برای خصوصا من چیزی فراتر از رویاست

مطالب پیشنهادی