ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو TCL
تکنولوژی

خانواده موبایل تاشو TCL با نام DragonHinge به نمایش درآمدند

هفته‌ی پیش شایعه شده بود که کمپانی TCL قصد دارد از ۵ موبایل تاشو رونمایی کند که یکی از آنها به دور دست کاربر پیچیده می‌شود و ظاهری شبیه به ساعت هوشمند پیدا می‌کند. حال به ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۹

هفته‌ی پیش شایعه شده بود که کمپانی TCL قصد دارد از ۵ موبایل تاشو رونمایی کند که یکی از آنها به دور دست کاربر پیچیده می‌شود و ظاهری شبیه به ساعت هوشمند پیدا می‌کند. حال به نظر می‌رسد که کمپانی یاد شده از خانواده موبایل تاشو TCL در MWC 2019 رونمایی کرده است.

موبایل تاشو TCL

این شرکت نمونه‌های اولیه‌‌ای از خانواده موبایل های تاشو TCL را به این نمایشگاه آورده و به نمایش قابلیت‌های آن پرداخته است. کاربر شبکه اجتماعی چینی Weibo نیز تصاویری از این نمونه‌های اولیه گرفته و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته است.

در این عکس‌ها، نسخه‌های مختلفی از این چند موبایل تاشو به نمایش درآمده که تمامی آنها نکات مشترکی با یکدیگر دارند؛ تمامی آنها به داخل تا می‌شوند و از آرایه دوربین چندگانه بهره می‌برند. علاوه بر این باید گفت که تمامی موبایل‌های تاشو TCL به نام DragonHinge خوانده می‌شوند.

یکی از گوشی‌های تاشو TCL ، شباهت عجیبی به سامسونگ گلکسی فولد دارد. این موبایل هم از دو صفحه نمایش بزرگ و کوچک بهره می‌برد و در حالت باز شده، به یک تبلت بدل می‌شود.

این گوشی هم از صفحه نمایش امولد ۷.۲ اینچی منعطف با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ و گاموت رنگی فوق وسیع بهره می‌برد. علاوه بر این سعی شده که حاشیه‌های بسیار باریکی برای این موبایل در نظر گرفته شود. بدین ترتیب کمپانی چینی مذکور موفق شده برای موبایل تاشو TCL نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۰.۷۳ درصدی به ارمغان آورد. یک آرایه دوربین ۴ گانه نیز در بدنه‌ی پشتی نمایشگر نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند.

در نقطه مقابل موبایل تاشوی دیگری هم توسط TCL معرفی شده که تنها یک صفحه نمایش بزرگ دارد و در صورت تا شدن، ظاهری شبیه به فلیپ فون‌ها قدیمی پیدا می‌کند. البته صفحه نمایش این موبایل به طور کامل تا نمی‌شود اما یک آرایه دوربین سه گانه به عنوان دوربین اصلی برای این موبایل در نظر گرفته شده.

سخنگویان کمپانی چینی مدعی شده‌اند که کلیه دیوایس های خانواده موبایل تاشو TCL از یک رابط کاربری بهینه سازی شده بهره می‌برند که اجرای چند برنامه به صورت همزمان را برای آنها ممکن می‌سازد.

موبایل تاشو TCL

خانواده تلفن تاشو TLC تا میانه سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه می شوند

با این وجود جزئیات دقیقی از این نمونه‌های اولیه منتشر نشده و بعید است تا کی پیش از عرضه آنها اطلاعات دیگری لو برود. کمپانی چینی هنوز زمان رسمی عرضه موبایل تاشو TLC را اعلام نکرده اما به احتمال این گجت‌ها در میانه‌ی سال ۲۰۲۰ میلادی به دست خریداران خواهند رسید.

با این حال، به نظر شما این نمونه‌های اولیه می‌توانند حریف موبایل‌های تاشو سامسونگ یا هواوی بشوند یا خیز؟

موبایل تاشو TCL

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali_unique
    ali_unique | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    شیائومی از همشون بهتره که دوبار تا میشه البته اگه بتوانند درستش کنند

مطالب پیشنهادی