ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی 5G شیائومی
تکنولوژی

نسخه 5G از گوشی شیائومی می میکس ۳ معرفی شد

نخستین گوشی 5G  شیائومی دقایقی پیش رسما معرفی شد. گوشی Mi Mix 3 5G شیائومی که طی مراسمی جداگانه در بارسلون رونمایی شد در واقع نسخه به روز شده ای از محصول 4G شیائومی تحت همین نام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۱

نخستین گوشی 5G  شیائومی دقایقی پیش رسما معرفی شد. گوشی Mi Mix 3 5G شیائومی که طی مراسمی جداگانه در بارسلون رونمایی شد در واقع نسخه به روز شده ای از محصول 4G شیائومی تحت همین نام است که سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد و در آن زمان عنوان نخستین گوشی کشویی شیائومی را به خود اختصاص داد. مکانیزم کشویی و مغناطیسی کوچک این موبایل چندین لنز سلفی و آنتن دستگاه را در خود جای داده بود.

اشاره کنیم که در آن زمان نیز شرکت چینی اعلام کرده بود می میکس ۳ از شبه های 5G رونمایی می کند و در واقع نخستین گوشی 5G شیائومی قرار بود در سال ۲۰۱۸ معرفی گردد اما بعد از عرضه دستگاه مشخص شد که شبکه پشتیبانی شونده توسط آن همان 4G است. البته شیائومی وعده داد که نسخه 5G از می میکس ۳ را در سه ماهه نخست ۲۰۱۹ به اروپا عرضه خواهد کرد اما شهروندان انگلیسی، اسپانیایی و ایتالیایی باز هم با نسخه 4G آن روبرو شدند.

عاقبت اما دقایقی پیش گوشی Mi Mix 3 5G معرفی شد تا وعده های شرکت سازنده رنگ واقعیت به خود بگیرد.

سخت افزار گوشی 5G شیائومی

گوشی 5G شیائومی

برای تحقق این وعده برخی اعضای داخلی گوشی 5G شیائومی تغییر یافته است. برای مثال نسخه 5G از گوشی می میکس ۳ به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و مودم X50 5G کوالکام مجهز شده که این قطعات درواقع جایگزین اسنپدراگون ۸۴۵ و مودم X20 LTE شده اند.

البته شیائومی تنها شرکتی نیست که وارد این عرصه شده. پیشتر سامسونگ نیز در جریان مراسم رونمایی از پرچمداران سال ۲۰۱۹ خود نسخه 5G از گلکسی اس 10 را به همراه گوشی تاشو گلکسی فولد رونمایی کرد که این محصول قرار است در دو نسخه 5G و LTE به بازار عرضه شود. اوپو نیز روز گذشته تکنولوژی زوم اپتیکال 10X را خود از طریق نمونه اولیه از گوشی 5G خود به نمایش گذاشت.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی