ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت HMD از سه گوشی اقتصادی نوکیا 4.2، نوکیا 3.2 و نوکیا 1 پلاس رونمایی کرد

شرکت HMD در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود در MWC 2019، دقایقی پیش در کنار معرفی پرچمدار Nokia 9 PureView از سه گوشی اقتصادی جدید پرده برداشت. این سه گوشی نوکیا 4.2، نوکیا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۲۷

شرکت HMD در جریان کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود در MWC 2019، دقایقی پیش در کنار معرفی پرچمدار Nokia 9 PureView از سه گوشی اقتصادی جدید پرده برداشت. این سه گوشی نوکیا 4.2، نوکیا 3.2 و نوکیا 1 پلاس نام دارند که با قیمتی ارزان به دست مشتریان می‌رسند.

در شرایطی که برندهای معتبر حاضر در نمایشگاه عمده تمرکز خود را بر گوشی‌های پرچمدار گذاشته‌اند، جلب توجه حضار به گوشی‌های اقتصادی کار دشواری به نظر می‌رسد. اما خوشبختانه گوشی‌های جدید نوکیا امکاناتی دارند که می‌توانند در چشم شرکت‌کنندگان جذاب به نظر برسند.

یکی از آن‌ها، حلقه LED نوتیفیکیشن‌‌هاست که دور دکمه پاور نوکیا 3.2 دیده می‌شود. اما در هر دو گوشی نوکیا 4.2 و 3.2 شاهد دکمه اختصاصی دستیار گوگل اسیستنت نیز هستیم تا کاربران بتوانند از طریق آن به آسانی فرمان‌های صوتی صادر کنند.

در ادامه خلاصه‌ای از خصوصیات این سه گوشی اقتصادی که وبسایت اندروید پلیس تهیه کرده را با هم مرور می‌کنیم:

نوکیا 4.2

نوکیا

نوکیا

نوکیا 3.2

نوکیا

نوکیا

نوکیا وان پلاس (1Plus)

نوکیا

نوکیا

همچنین بد نیست بدانید که HMD از فیچر فون نوکیا ۲۱۰ هم رونمایی کرده که از کلیدهای فیزیکی، نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA و رم ۱۶ مگابایتی بهره می‌برد. جذابترین ویژگی های این موبایل احتمالا شامل بازی Snake و باتری ۱۰۲۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود.

نوکیا

از دیگر ویژگی های قابل توجه نوکیا ۲۱۰ باید به رادیوی FM و فروشگاه ویژه اپ‌های جاوا اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه ۳۰ یورو (معادل ۳۴ دلار) عنوان شده است.

HMD هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای این گوشی‌های اقتصادی در نظر نگرفته است. اما به نظر می‌رسد که همگی فروش خود را از ایالات متحده آمریکا آغاز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی