ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

افزایش قیمت خودرو های وارداتی در بازار در پی افزایش نرخ ارز + جدول [به روز رسانی]

با گشتی در خیابان های بهشتی و مطهری تهران که همواره بورس خرید و فروش خودرو های وارداتی و نمایندگی های خودروهای وارداتی است، سایه سنگین رکود در این خیابان ها مشاهده می شود. نمایشگاه ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۰

با گشتی در خیابان های بهشتی و مطهری تهران که همواره بورس خرید و فروش خودرو های وارداتی و نمایندگی های خودروهای وارداتی است، سایه سنگین رکود در این خیابان ها مشاهده می شود. نمایشگاه هایی که گرد رکود در آن ها به چشم می خورد و بنگاه هایی که روزی محل خرید و فروش خودرو های وارداتی بود، تنها نمایشگاهی از خودروهای لوکس و ویترینی برای عابران پیاده شده است.
در همین زمینه غفاری- یکی از فروشندگان خودروهای وارداتی در خیابان مطهری تهران می گوید: « باید از همان روزهای ابتدایی بسته شدن سایت ثبت سفارش و ممنوعیت واردات خودرو به کشور، فاتحه بازار خودرو را می خواندیم، چرا که از آن روز به بعد دیگر کار مانند گذشته نشد».
او ادامه می دهد: « گرچه از بهار امسال قیمت خودرو های وارداتی دو برابر شد و فروشندگان سود خوبی عایدشان شد، اما به تلافی آن دیگر خودرویی وارد نمی شود و بسیاری از فروشندگان و خریداران برای ثبات قیمتی در بازار دست نگه داشته اند».
یکی دیگر از فروشندگان خودرو در همین خیابان اظهار می کند: « اکنون در بدترین زمان خرید و فروش خودروهای وارداتی به سر می بریم، چرا که خریداران برای کاهش قیمت دست نگه داشته اند و فروشندگان به دلیل بسته بودن واردات و بهانه دپو خودروها و افزایش مجدد آن ها خودروها را به فروش نمی رسانند».
احمدی تاکید می کند: « حتی اگر به زودی قیمت خودرو های داخلی نیز اعلام شود، بازهم دردی از بازار خارجی ها درمان نمی شود و باید تصمیم گیری مستقلی برای این بخش از صنعت خودرو گرفته شود. شاید باز شدن واردات و یا ترخیص آن تعداد خودرو در گمرک مانده بتواند بازار خارجی ها را التیام بخشد».

قیمت خودرو های وارداتی آذر ماه:

فروش خودرو

 قیمت خودرو های وارداتی اسفند 97 [به روز رسانی]

در پی افزایش نرخ ارز طی روزهای اخیر، بازار خودروهای وارداتی بار دیگر دچار نوسان شده است و حالا شاهد رشد قیمت 10 الی 15 درصدی خودروهای وارداتی در بازار هستیم، افزایش حدود 50 میلیون تومانی قیمت خودروهایی که در محدوده 500 میلیون تومان خرید و فروش می شدند (خودروهایی مانند هیوندای سانتافه، نیسان ایکس تریل و ..) در کنار افزایش حدود 100 الی 150 میلیونی قیمت لکسوس NX شاهدی بر این مدعاست. به نظر می رسد که بروز اخلال در روند ترخیص خودروهای وارداتی در گمرک مانده نیز مشکل دیگری باشد که در همین راستا روی داده است.

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    دلخوش به این مقدار نباشید....

مطالب پیشنهادی