ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو Tab V7 با نمایشگر ۶.۹ اینچی و باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019) شاهد معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس بوده‌ایم. با عرضه گوشی‌های تاشو به نظر می‌رسد که دوران تبلت‌ها سرانجام تلخی پیدا کند اما لنوو ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۹

در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019) شاهد معرفی گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس بوده‌ایم. با عرضه گوشی‌های تاشو به نظر می‌رسد که دوران تبلت‌ها سرانجام تلخی پیدا کند اما لنوو هنوز به فروش این مدل محصولات امید دارد و به همین دلیل از تبلت لنوو Tab V7 رونمایی کرده است.

لنوو Tab V7 با اینکه نام سری تبلت‌های این کمپانی چینی را یدک می‌کشد، در واقع یک موبایل اندرویدی دو سیم کارته بزرگ به شمار می‌رود که از یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. بدین ترتیب این تبلت بهترین گزینه برای فیلم و بازی محسوب می‌شود.

وقتی تبلت جدید لنوو را در دست می‌گیرید از باریکی و سبکی آن تعجب خواهید کرد چرا که لنوو Tab V7 تنها ۱۹۵ گرم وزن دارد و در مقابل دیگر مدل‌های موجود، گزینه سبکتری به شمار می‌رود. شاید به همین دلیل باشد که گجت یاد شده بیشتر یک موبایل هوشمند بسیار بزرگ تلقی می‌شود.

لنوو Tab V7

یکی از مشکلات لنوو Tab V7 پردازنده‌ی ضعیف آن به شمار می‌رود. در روزگاری که حتی تولید کنندگان موبایل به استفاده از چیپست‌های جدید و قوی در تلفن‌های هوشمندشان می‌پردازند، کمپانی چینی برای لنوو Tab V7 ، چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ را انتخاب کرده.

علاوه بر این ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای تبلت مذکور در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند بر حسب سلیقه و کارایی بهترین مدل برگزیند. جالب اینجاست لنوو بر خلاف گذشته که رابط‌های کاربری متفاوتی روی سیستم عامل محصولاتش اعمال می‌کرد اکنون لنوو Tab V7 از نسخه‌ی خام و دست نخورده اندروید پای پشتیبانی می‌کند.

لنوو Tab V7

یک سنسور۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تبلت مذکور انتخاب شده و حسگر ۵ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند. شاید هیحان انگیزترین ویژگی این تبلت باتری ۵۱۸۰ میلی آمپر ساعتی آن باشد که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، ساعت‌ها به بازی بپردازد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای لنوو Tab V7 اعلام نشده اما کاربران می‌توانند در آینده‌ای نزدیک ارزانترین مدل این تبلت یا تلفن هوشمند بزرگ را به قیمت پایه ۲۵۰ دلار پیش خرید کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    اینکه اندروید خامه خوبه. ولی 7 اینچ به درد گوشی نمیخوره

مطالب پیشنهادی