ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زد تی ای Blade V10
تکنولوژی

زد تی ای Blade V10 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت چینی ZTE از دیگر حاضران MWC 2019 است که دقایقی قبل گوشی بلید وی ۱۰ (Blade V10) را معرفی کرد. گوشی زد تی ای Blade V10 که قرار است از ماه آینده در قالب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۷

شرکت چینی ZTE از دیگر حاضران MWC 2019 است که دقایقی قبل گوشی بلید وی ۱۰ (Blade V10) را معرفی کرد. گوشی زد تی ای Blade V10 که قرار است از ماه آینده در قالب رنگ های مشکی، سبز و آبی رنگین کمانی به بازار عرضه شود یک دوربین اصلی دوگانه با ترکیب حسگرهای ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلویی فوق العاده بی نظیری دارد که در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد آن ارائه خواهیم داد.

گوشی زد تی ای Blade V10 یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد که به قابلیت های موسوم به سلفی هوشمند و تشخیص صحنه مجهز شده است. البته پیشتر هم این قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را در دیگر موبایل ها از جمله گلکسی اس 10 سامسونگ نیز دیده بودیم؛ به لطف این دو ویژگی دوربین یک موبایل میتواند به صورت خودکار تنظیماتی را روی عکس ها اعمال کند تا کیفیت آنها را در سناریوهای مختلف بهبود بدهد.

به این ترتیب گوشی زد تی ای Blade V10 عکس هایی با جزئیات بیشتر را نسبت به دیگر تلفن های هوشمند حال حاضر بازار تولید خواهد کرد که تقریبا همه آنها به دوربین های سلفی پایین تر از ۳۲ گیگابایت مجهز شده اند.

زد تی ای Blade V10

زد تی ای Blade V10 به یک نمایشگر فول اچ دی پلاس ۶.۳ اینچی مجهز شده و سه یا چهار گیگابایت رم چیپست هشت هسته ای آن را همراهی می کند. البته شرکت سازنده حرفی در مورد مدل دقیق این چیپست به میان نیاورده اما میتوان حدس زد که این تراشه سیلیکونی اسنپدراگون ۸۵۵ نخواهد بود.
نمایشگر وسیع زد تی ای Blade V10 ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز به آن بخشیده و یک بریدگی کوچک هم در بالای آن به چشم می خورد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گوشی را در خود جای داده است.

البته این طراحی چند ماه پیش در نظر کاربران بسیار جذاب بود اما این روزها که شرکت ها محصولاتشان را با ایده های مبتکرانه ای نظیر نمایشگر حفره دار و نمایشگرهای تاشونده ارائه می کنند چندان قابل توجه نیست. بنابراین شاید حربه زد تی ای برای جذب مخاطبان بیشتر به این گوشی قیمت منطقی و قابلیت های نرم افزاری تازه باشد.

شرکت زد تی ای اعلام کرده که این گوشی را اواخر اسفند ماه در چین، اروپا و آمریکا لاتین عرضه خواهد کرد و حرفی از قیمت آن به میان نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    "همه آنها به دوربین های سلفی پایین تر از ۳۲ گیگابایت مجهز شده اند."
    با تشکر از زحماتتون
    لطفا زمانی که رویدادی برگزار میشه که مرتبط با تکنولوژیه به جای اینکه پروسه ویرایش و بازنگری مطلب قبل از ارسال رو حذف کنید میتونید ساعت کاری رو زیاد کنید یا مطالبی که مربوط به سایت شما نیست مثل ماشین رو در این روزها منتشر نکنید تا کیفیت مطالب پایین نیاد
    توی اکثر مطالب این دو روز تعداد اشتباهات واقعا زیاد بوده

مطالب پیشنهادی