ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی A50
تکنولوژی

میان رده های سامسونگ گلکسی A50 و گلکسی A30 معرفی شدند

دقایقی پیش سامسونگ از تازه ترین اعضای خانواده گلکسی A خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد؛ گلکسی A30 و گلکسی A50 نخستین تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که به نمایشگرهای اینفینیتی یو مجهز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۳

دقایقی پیش سامسونگ از تازه ترین اعضای خانواده گلکسی A خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد؛ گلکسی A30 و گلکسی A50 نخستین تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که به نمایشگرهای اینفینیتی یو مجهز می شوند و سامسونگ گلکسی A50 عنوان نخستین گوشی میان رده دنیا را به خود اختصاص داده که به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده است. هر دو گوشی میان رده سامسونگ به دوربین های اصلی فوق عریض مجهز هستند.

گلکسی A50 سامسونگ نخستین گوشی میان رده دنیاست که به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده

سامسونگ گلکسی A50 همانطور که از روی نامش میتوان حدس زد نسبت به مدل A30 پیشرفته تر است؛ این گوشی به یک نمایشگر سوپر امولد اینفینیتی یو (این نمایشگرها دارای بریدگی قطره ای شکل هستند) با ابعاد ۶.۴ اینچ مجهز شده است که حسگر اثرانگشت نیز زیر آن قرار گرفته است. سامسونگ گلکسی A50 همچنین دارای آرایه دوربین اصلی سه گانه است که ترکیب حسگر اصلی ۲۵ مگاپیکسلی، سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی برای فوکوس لایو روی سوژه ها و الترا واید و حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض را در خود دارد. دوربین سلفی گوشی های سامسونگ گلسی A50 و گلکسی A30 نیز به ترتیب ۲۵ و ۱۶ مگاپیکسلی است.

گلکسی A30 اما به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که از ترکیب حسگرهای ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض تشکیل شده. از آنجایی که دو گوشی میان رده سامسونگ در بدو ورود به بازار به اندروید پای مجهز خواهند بود سامسونگ قابلیت های بسیاری را با تکیه بر هوش مصنوعی برای آنها در نظر گرفته است.

برای مثال این گوشی ها در مواردی که تشخیص دهند بهتر است برای تصویر برداری از یک صحنه خاص دوربین در وضعیت الترا واید قرار بگیرد ممکن است به کاربر پیشنهاد بدهند دوربین را در این حالت قرار دهد.

هر دو گوشی میان رده جدید سامسونگ به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند

قابلیت جدید در نظر گرفته شده برای این دو گوشی میان رده سامسونگ Scene Optimizer یا بهینه سازی صحنه نام دارد که البته فعلا تنها میتواند ۲۰ صحنه مختلف را شناسایی کند. این در حالی است که گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قابلیت تشخیص تا ۳۰ صحنه مختلف را دارد.

گوشی A30 هم ظاهرا به یک پنل LCD با ابعاد ۶.۴ اینچ مجهز شده است و طبق اعلام سامسونگ هر دوی این میان رده ها به باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز هستند.

طبق اعلام شرکت سازنده گلکسی A30 و گلکسی A50 تا اواخر اسفند ماه وارد بازار جهانی می شوند و به احتمال زیاد هند نخستین کشوری خواهد بود که این گوشی ها را دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • iMehrdad
    iMehrdad | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    "گلکسی A50 سامسونگ نخستین گوشی میان رده دنیاست که به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز شده"
    آهان یعنی Mi 9 SE پشمه؟

  • Bardia Ath
    Bardia Ath | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    هر دو گوشی فوق العاده هستن
    دیگه میان رده و پرچمدار معنی نداره هر دو در یک سطح هستن

مطالب پیشنهادی