ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تینکپد T490
تکنولوژی

رونمایی لنوو از جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایدیاپد و تینک‌پد؛ سخت افزار قوی‌تر در بدنه‌ای باریکتر

بازار لپتاپ های زیر هزار دلار از بیشترین تعداد مشتریان برخوردار است و کمپانی لنوو برای جلب نظر این دسته از خریداران به‌روزرسانی های قبال توجهی را در سری های تینکپد ایکس، تی و ایدیاپد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۸

بازار لپتاپ های زیر هزار دلار از بیشترین تعداد مشتریان برخوردار است و کمپانی لنوو برای جلب نظر این دسته از خریداران به‌روزرسانی های قبال توجهی را در سری های تینکپد ایکس، تی و ایدیاپد صورت داده است.

ایدیاپد S540
ایدیاپد S540

به لطف این تغییرات ایدیاپد S540 از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 یا رایزن ۷ 3700U و پردازشگر گرافیکی جی فورس GTX 1050 برخوردار شده است. کمپانی سازنده در پیاده سازی ویژگی های منحصر به سری پرچمدار نظیر کاهش ۲۵ درصدی حاشیه های نمایشگر و گارد امنیتی وبکم نیز خساست به خرج نداده است. ایدیاپد S540 با نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل از راه رسیده و در بهترین حالت با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD همراه خواهد بود. قیمت مدل ۱۴ اینچی با پردازنده رایزن ۷۳۰ دلار و با پردازنده اینتل ۸۸۰ دلار خواهد بود. بهای نسخه ۱۵ اینچی نیز از ۸۵۰ دلار شروع شده و تمامی مدل ها در بهار سال آینده به دست کاربران می رسند.

ایدیاپد S540
ایدیاپد S340

ایدیاپد S340 هم از این بهینه سازی ها بی نصیب نمانده و در کنار مجهز شدن به پردازنده، رم و نمایشگرهای ۱۴ و ۱۵ اینچی مشابه با مدل قبلی به بدنه فیبر کربن و پرداخت آلومینیومی نیز مزین شده است. نسخه های ۱۴ و ۱۵ اینچی ایدیاپد S340 مجهز به پردازنده رایزن از بهار آینده و به ترتیب با قیمت پایه ۳۷۰ و ۴۳۰ دلار روانه بازار خواهند شد. قیمت مدل ۱۵ اینچی با پردازنده اینتل هم از ۴۵۰ دلار شروع می شود.

تینکپد X390
تینکپد X390

کوچکترین عضو سری تینکپد یعنی X390 حالا به نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز شده است. این افزایش سایز البته به معنی بیشتر شدن ابعاد دستگاه نیست بلکه از طریق کاهش ۵۰ درصدی حاشیه های نمایشگر میسر شده است. بهینه سازی های سخت افزاری هم شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core vPro i7، تا ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD می شود. قابلیت های دیگر شامل ۱۸ ساعت بازدهی با یک بار شارژ کامل، پورت های تاندربولت ۳، USB-C، USB، HDMI و پشتیبانی از کارت microSD است.

تینکپد X390 به قابلیت امنیتی PrivacyGuard مجهز شده و از طریق دوربین مادون قرمز حضور افراد پشت سر کاربر را تشخیص می دهد. در صورت حضور فرد پیام هشداری برای کاربر ارسال شده و با تیره شدن صفحه تماشای آن از زوایای دیگر دشوار خواهد شد. در کنار این موارد باید به پوشش وبکم ThinkShutter هم اشاره کرد. این لپتاپ از خرداد سال آینده و با قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار عرضه می شود. مدل یوگای تینکپد X390 هم با بدنه هیبریدی برچسب قیمت پایه ۱۳۵۹ دلاری خواهد داشت.

 

تینکپد T490
تینکپد T490

در نهایت نوبت به سری محبوب تی و مدل های تینکپد T490 و T490S می رسد. به روزرسانی های T490 به نمایشگر HDR IPS، کارت گرافیک انویدیا MX250، تا ۴۸ گیگابایت رم، قابلیت های امنیتی PrivacyGuard، پوشش وبکم ThinkShutter و میکروفون های دوگانه میدان دور (far field) مربوط می شود.T490s

نسخه تینکپد T490s نه تنها نسبت به مدل قبلی ۱۳ درصد باریکتر شده بلکه به نمایشگر HDR یا پنل 1080p با روشنایی ۵۰۰ نیتی، تا ۳۲ گیگابایت رم، قابلیت امنیتی PrivacyGuard و پوشش آلومینیومی نیز مجهز می شود. لپتاپ های تینکپد T490 و T490S از خرداد سال آینده و به ترتیب با قیمت های پایه ۹۹۹ و ۱۲۷۹ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی