ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

14w Enterprise
تکنولوژی

لپ‌تاپ اقتصادی 14w Enterprise لنوو در بارسلون معرفی شد

لنوو در نمایشگاه MWC امسال، از لپ‌تاپ‌ اقتصادی جدید خود که رقابت با کروم‌بوک را هدف گرفته پرده برداشت. لپ‌تاپ 14w Enterprise در زمره رایانه‌های اقتصادی شرکت چینی قرار گرفته و از سیستم عامل ویندوز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۹

لنوو در نمایشگاه MWC امسال، از لپ‌تاپ‌ اقتصادی جدید خود که رقابت با کروم‌بوک را هدف گرفته پرده برداشت. لپ‌تاپ 14w Enterprise در زمره رایانه‌های اقتصادی شرکت چینی قرار گرفته و از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ با ایجاد تعادلی میان قیمت و امکانات، دیوایسی مقرون به صرفه برای مشتریانی است که برای پیشبرد اهداف تجاری یا تحصیلی خود نیازمند لپ‌تاپی قابل اطمینان هستند. بدنه لنوو 14w از جنس آلومینیوم ساخته شده که به گفته شرکت چینی، برای استفاده در محیط کلاس و دانشگاه می‌تواند بسیار مقاوم و مطلوب ظاهر شود.

این لپ‌تاپ اقتصادی از نمایشگر لمسی بهره برده و ضمنا حاشیه‌های باریکی دارد. با توجه به این موضوع، وزن دیوایس تنها به 1.5 کیلوگرم می‌رسد تا برای حمل و نقل (به خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان) بسیار مناسب باشد.

14w Enterprise

لنوو 14w مدل Enterprise دارای پردازنده سه گیگاهرتزی دو هسته‌ای A6 (ساخته AMD) بوده و از چیپ گرافیکی مجتمع همین شرکت استفاده می‌کند. هشت گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایتی از نوع eMMc یا اس اس دی 256 گیگابایتی نیز از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری آن به شمار می‌آیند.

لپ‌تاپ اقتصادی لنوو از فناوری دالبی برای پخش صدا هم بهره‌مند است و می‌تواند با یک مرتبه شارژ، به مدت 11 ساعت برایتان کار کند. نمایشگر این دیوایس یک نمایشگر فول اچ دی لمسی 14 اینچی بوده و پورت‌های تعبیه شده روی آن نیز شامل یک پورت یو اس بی نوع C، دو یو اس بی معمولی، پورت HDMI 1.4، درگاه حافظه microSD و یک جک صدای کمبو می‌شوند.

مشتریان تجاری می‌توانند از ماه مارس امسال، با قیمت 299 دلار به خرید این لپ‌تاپ اقتصادی اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • فـرزاد
    فـرزاد | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    لپ تاپ برای اقتصاد ایران هنوز معرفی نکردن ؟!!!

مطالب پیشنهادی