ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگر پرتابل لنوو
تکنولوژی

نمایشگر پرتابل 14 اینچی لنوو در MWC 2019 معرفی شد

لنوو در نمایشگاه MWC 2019، از نمایشگر پرتابل جدید خود رونمایی به عمل آورده که می‌تواند در نقش نمایشگر دوم لپ‌تاپ شما ظاهر شود. ThinkVision M14 یک مانیتور 14 اینچی و مجهز به پورت یو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۶

لنوو در نمایشگاه MWC 2019، از نمایشگر پرتابل جدید خود رونمایی به عمل آورده که می‌تواند در نقش نمایشگر دوم لپ‌تاپ شما ظاهر شود. ThinkVision M14 یک مانیتور 14 اینچی و مجهز به پورت یو اس بی نوع C است که از پنل IPS با رزولوشن 1920x1080 بهره می‌برد و تنها 580 گرم وزن دارد.

بنابراین، بدون هیچ زحمت و مشکلی می‌توانید آن را با خود به همه جا ببرید. نمایشگر پرتابل لنوو باتری داخلی ندارد و انرژی خود را از موبایل، تبلت یا لپ‌تاپی که به آن متصل شده تأمین می‌کند و این دقیقا بر خلاف نمایشگرهای پرتابل ZenScreen ایسوس است که از باتری داخلی بهره می‌برند.

نمایشگر پرتابل لنوو

از آنجا که لنوو در مورد شارژدهی این نمایشگر پرتابل سخنی به میان نیاورده، نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا نبود باتری داخلی آسیبی به تجربه کار با این نمایشگر وارد کرده یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که نمایشگرهای این چنینی معمولا شارژدهی قابل توجهی ندارند.

نمایشگر پرتابل لنوو

لنوو این نمایشگر را تا جایی که ممکن بوده، کوچک و جمع و جور طراحی کرده و برای محافظت از صفحه آن یک کاور در نظر گرفته که وقتی نمایشگر را داخلش می‌گذارید، خیالتان بابت افتادن خط و خش راحت باشد. در دو طرف بدنه این نمایشگر نیز دو پورت یو اس بی نوع C تعبیه شده تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف از هر کدام که خواستید استفاده کنید.

نمایشگر پرتابل لنوو

نکته خوب اینکه در انتهای این نمایشگر، یک پایه در نظر گرفته شده که می‌توانید آن را برای همسطح کردنش با مانیتور لپ‌تاپ، کمی بالاتر بیاورید. با این وجود، حاشیه نمایشگر یکی از خصوصیات طراحی این محصول است که اندکی در ذوق‌تان می‌زند؛ آن هم در شرایطی که بسیاری از سازندگان لپ‌تاپ به نمایشگرهای باریک و بدون حاشیه روی آورده‌اند.

اما در هر صورت، شکی نیست که نمایشگرهای پرتابل راهکار خوبی برای دسترسی به نمایشگر اضافه برای کارهایی مثل ویرایش عکس و ویدیو و امثال آن هستند. لنوو ThinkVision M14 را تابستان امسال با قیمت پایه 249 دلار روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی