ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا
تکنولوژی

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا لنوو معرفی شدند

لنوو می‌خواهد برای خریدارن لپ‌تاپ‌های سری یوگا و تینک‌پد، هدفون‌های اختصاصی بسازد. در همین راستا، شرکت چینی در نمایشگاه MWC 2019 از دو نسخه هدفون رونمایی کرده که به فناوری حذف نویز فعال و الکترونیکی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

لنوو می‌خواهد برای خریدارن لپ‌تاپ‌های سری یوگا و تینک‌پد، هدفون‌های اختصاصی بسازد. در همین راستا، شرکت چینی در نمایشگاه MWC 2019 از دو نسخه هدفون رونمایی کرده که به فناوری حذف نویز فعال و الکترونیکی مجهز هستند و مشتریان عادی و تجاری را هدف قرار داده‌اند.

هدفون‌های یوگا ANC لنوو طراحی روشن و سفید رنگی دارند، و این در حالیست که هدفون‌های X1 ANC با استایل خاص نقره‌ای و مشکی لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد سازگاری دارند. هر دو هدفون قابلیت‌های یکسانی داشته و از طراحی تاشو بهره می‌برند، و ضمن بهره‌گیری از بلوتوث 5.0 و اتصال یو اس بی نوع C از پلتفرم‌های ویندوز، اندروید و آی او اس نیز پشتیبانی به عمل می‌آورند.

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا

گوشی‌های آلومینیومی این دو هدفون توسط بالشتک‌های نرم پوشانده شده‌اند و وزن کم آن‌ها سبب شده که هنگام استفاده، تجربه لذتبخشی از گذاشتن‌شان روی سر خود داشته باشید. لنوو در خصوص باتری این دو هدفون صحبتی به میان نیاورده، اما هر دو می‌توانند فقط طی دو ساعت از طریق اتصال یو اس بی نوع C به شارژ کامل برسند.

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا

هر دو هدفون‌ به طور اختصاصی برای تماس‌های گروهی و مکالمات اسکایپ طراحی شده‌اند و از فناوری دالبی برای پخش باکیفیت صدا پشتیبانی می‌کنند. همچنین دکمه‌های دسترسی سریع برای تنظیم صدا و میکروفون نیز روی بدنه دو هدفون تعبیه شده است. با این وجود، ظاهرا لنوو فراموش کرده یا نخواسته دکمه قرمز رنگ TrackPoint که امضای محصولات سری تینک‌پد محسوب می‌شود را به هدفون اختصاصی آن اضافه کند.

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا

به نظر می‌رسد که شرکت چینی این هدفون‌ها را در پاسخ به هدفون‌های اختصاصی مایکروسافت برای برند سرفیس طراحی کرده باشد. اگر این فرض را درست نظر بگیریم، احتمالا در آینده نزدیک شاهد پیوستن سازندگان لپ‌تاپ بیشتری به جرگه سازندگان هدفون و محصولات پخش صدا برای رایانه خواهیم بود.

هدفون‌های تینک‌پد و یوگا

لنوو دو قیمت‌گذاری مجزا را برای مشتریان تجاری و مصرف‌کنندگان معمولی این هدفون‌ها در نظر گرفته. هدفون‌های یوگا قرار است از ماه جولای با قیمت 169.99 دلار روانه بازار شده و هدفون‌های تینک‌پد با قیمت 149.99 دلار در ماه ژوئن به دست مشتریان برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی