ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ZTE Axon 10 Pro 5G
تکنولوژی

پرچمدار جدید و مرموز ZTE Axon 10 Pro 5G معرفی شدند

هواوی، ال جی و حتی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2019 از گوشی‌های 5G خود رونمایی کردند. پرچمدار ZTE Axon 10 Pro 5G هم در واقع جدیدترین گوشی این تولید کننده‌ی چینی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

هواوی، ال جی و حتی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل امسال MWC 2019 از گوشی‌های 5G خود رونمایی کردند. پرچمدار ZTE Axon 10 Pro 5G هم در واقع جدیدترین گوشی این تولید کننده‌ی چینی است که قرار است از نسل جدید شبکه ارتباطی پشتیبانی کند.

ZTE Axon 10 Pro 5G به یک چیپست ۸۵۵ و مودم اسنپدراگون X50 مچهز شده که از شبکه ارتباطی مخابراتی 5G ءپشتیبانی می‌کند. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر موبایل قرار گفته که واقع مدل ارتقا یافته حسگر اکسون 9 به شمار می‌رود.

این موبایل از یک صفحه نمایش تمام صفحه‌ای بهره می ‌برد که یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای بالای آن قرار گرفته است. شرکت ZTE برای اکسون 10 پرو، دوربین سه گانه‌ای متشکل از یک سنسور معمولی، یک لنز عریض و حسگر تله فوتو تشکیل می‌شود.

ZTE Axon 10 Pro 5G

برای دوربین اصلی این موبایل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متنوعی در نظر گرفته شده که می‌توان از میان آنها به قابلیت تشیص صحنه اشاره نمود.

کمپانی ZTE هیج اطلاعات عددی

از پرچمدار 5G ]ود منتشر نکرده است

کمپانی ZTE اطلاعات کلی و آماری این موبایل را اعلام نکرده. این مسئله برای شرکتی همانند ZTE عجیب است چرا که مشخصات کلی و تصاویری از پرچمدار جدید این شرکت اعلام شده اما تا زمان نگارش این مطلب هیچ رقم آماری نظیر بزرگی و نسبت تصویر نمایشگر، رقم پیکسل سنسور‌های دوربین سه گانه و حتی میزان رم و حافظه داخلی انتخاب شده برای این موبایل در دسترس نیست.

برخی کارشناسان احتمال می‌دهند که این موبایل به علت استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین‌های باکیفیت مجبور خواهد بود حداقل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در پرچمدارش تعبیه نماید.

ZTE Axon 10 Pro 5G

بر اساس گفته‌های سازندگان این موبایل، پرچمدار جدید ZTE Axon 10 Pro 5G قرار است تا پایان نیمه اپل سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار اروپا و چین عرضه می‌گردد.

جالب اینجاست که کمپانی ZTE چنین روندی برای موبایل دیگر خود بلید V10 پیش نگرفته و تمامی مشخصات را در مراسم معرفی اعلام کرده است. در صورتی که ZTE اطلاعاتی از این موبایل آشکار سازد، سریعاً این مطلب به روز رسانی خواهد شد اما با توجه به روند محرمانه در پیش گرفته شده برای این موبایل، بعید است که چنین اتفاقی رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی