ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فعلا منتظر عرضه پلی استیشن 5 نباشید

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد پلی استیشن و ایکس باکس بعدی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها به تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5 می‌پردازد. یاسو ایماناکا به عنوان ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۲

طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد پلی استیشن و ایکس باکس بعدی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها به تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5 می‌پردازد.

یاسو ایماناکا به عنوان یکی از تحلیلگران شناخته شده ویدیو گیم، در گزارش جدید خود اعلام کرده که هنوز با عرضه پلی استیشن 5 فاصله نسبتا زیادی داریم و بعید به نظر می‌رسد که این کنسول تا زمانی قبل از ماه مارس سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

او حتی زمان دورتری را برای عرضه کنسول بعدی سونی پیش بینی کرده و اعتقاد دارد که پلی استیشن 5 در سال مالی 2021 تا 2022 (از آپریل 2021 تا مارس 2022) عرضه خواهد شد.

پلی استیشن 5

به نظر ایماناکا، محتمل‌ترین دوره زمانی برای عرضه جهانی این کنسول، اواخر سال 2021 خواهد بود. البته ایماناکا تنها فردی نیست که چنین اعتقادی دارد و اخیرا تحلیلگران دیگری نیز اواخر سال 2021 را به عنوان تاریخ عرضه احتمالی پلی استیشن 5 مطرح کرده بودند.

پیش از این گمان می‌شد که پلی استیشن و ایکس باکس بعدی در ابتدای سال آینده میلادی عرضه خواهند شد. جان کودرا، مدیر بخش سرگرمی های تعاملی سونی هم پیش از این گفته بود که پلی استیشن 4 در حال نزدیک شدن به چرخه پایانی عمر خود است. در ضمن، ظاهرا این کمپانی از همین حالا تولید بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 را آغاز کرده و نباید منتظر معرفی انحصاری جدیدی برای پلی استیشن 4 باشیم.

در همین راستا، طی هفته‌ای که گذشت، سایت فرانسوی JeuxVideo گزارشی را منتشر کرد که جزییات سخت افزار دو مدل ایکس باکس نسل بعدی را فاش می‌کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی