ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت احتمالا در حال ساخت Assassin’s Creed Legion و Watch Dogs 3 است

اخیرا اطلاعات تازه‌ای در مورد اساسینز کرید بعدی و نسخه جدید سری Watch Dogs به بیرون درز کرده که در حال توسعه بودن آن‌ها برای پلتفرم‌های نسل بعدی را تایید می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اخیرا اطلاعات تازه‌ای در مورد اساسینز کرید بعدی و نسخه جدید سری Watch Dogs به بیرون درز کرده که در حال توسعه بودن آن‌ها برای پلتفرم‌های نسل بعدی را تایید می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت فورچن، نام کامل نسخه بعدی اساسینز کرید، Assassin's Creed Legion خواهد بود و مراحل توسعه بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ در حال طی شدن هستند.

ظاهرا قرار است طی این عنوان کنترل شخصیت‌های «کاسیس» و «لوسیا» را بر عهده بگیریم که نوادگان کاراکتر اصلی اساسینز کرید: اوریجیز یعنی بایک محسوب می شوند. همچنین بازی در امپراطوری روم و منطقه ایتالیا جریان خواهد داشت و در جریان آن با اشخاص شناخته شده‌ای مانند امپراطور آن دوره روم یعنی مارکوس آئورلیوس و فرزندش کومودوس ملاقات خواهیم کرد.

Assassin's Creed Legion

مانند قسمت پیشین، انتخاب‌های شما تاثیر زیادی را در روند پیشرفت داستان خواهند گذاشت و احتمالا باید منتظر بازگشت برخی از المان‌های کلاسیک سری اساسینز کرید هم در این قسمت باشیم.

از سوی دیگر، ظاهرا مراحل توسعه Watch Dogs 3 هم آغاز شده و بازی تحت تاثیر موفقیت فار کرای 5 تغییرات کلیدی زیادی را به خود دیده است. برای مثال، به نظر می رسد که طی این عنوان قابلیت انتخاب جنسیت کاراکتر اصلی را بر عهده خواهیم داشت و به جای استفاده از انواع اسلحه‌های سرد و گرم، تمرکز اصلی بازی روی هک کردن خواهد بود.

این اطلاعات در حال حاضر هنوز از سمت یوبیسافت تایید نشده‌اند اما با توجه به موفقیت نسخه‌های فعلی هر دو فرنچایز و نزدیک بودن به عرضه کنسول‌های نسل بعد، عرضه Watch Dogs 3 و Assassin's Creed Legion چندان دور از انتظار نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی