ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

منتظر سومین تریلر The Tale of Bistun در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران باشید

بعد از انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی بازی ایرانی The Tale of Bistun طی رویداد TGC 2018، باید منتظر تریلر جدیدی از این عنوان در جریان اختتامیه هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران باشیم. همان‌طور که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

بعد از انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی بازی ایرانی The Tale of Bistun طی رویداد TGC 2018، باید منتظر تریلر جدیدی از این عنوان در جریان اختتامیه هشتمین جشنواره‌ی بازی‌های ویدیویی ایران باشیم.

همان‌طور که از نام بازی مشخص است، در The Tale of Bistun با داستان عشق فرهاد کوهکن به شیرین طرف خواهیم بود. فرهاد برای رسیدن به شیرین مجبور به انجام کارهای دشواری شده و سفری را آغاز می‌کند که در آن با شیاطین و دیوهای خبیثی روبرو خواهد شد.

در این راه، شما کنترل فرهاد را در قابی ایزومتریک بر عهده خواهید گرفت و باید از سلاح‌های گوناگون او برای از بین بردن دشمنان استفاده کنید. با پیشرفت در بازی و طی کردن مراحل، فرهاد امتیاز «انگیزه» دریافت خواهد کرد که برای ارتقا دادن توانایی‌های او در چند شاخه متفاوت کارایی دارند؛ توانایی‌هایی که برای مبارزه با باس‌فایت‌های غول پیکر بازی احتیاج زیادی به آن‌ها پیدا خواهید کرد.

وظیفه ساخت The Tale of Bistun بر عهده استودیو بازی‌سازی بلک کیوب گیمز است که پیش از این تجربه کار روی عناوینی مانند الکترون را در کارنامه خود دارد. پیش از این هم The Tale of Bistun مورد پذیرش بخش‌ بازی‌های مستقل نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ قرار گرفته بود.

تماشا کنید: تریلر گیم پلی بازی ایرانی The Tale of Bistun

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی