ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار نخستین اطلاعات احتمالی از گلکسی نوت 10

وب سایت SamMobile، مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10 را منتشر کرد. به گزارش این وبسایت، گلکسی نوت 10 از آرایه دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که بسیار به دوربین چهارگانه گلکسی اس 10 5G شباهت دارد. این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

وب سایت SamMobile، مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10 را منتشر کرد. به گزارش این وبسایت، گلکسی نوت 10 از آرایه دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که بسیار به دوربین چهارگانه گلکسی اس 10 5G شباهت دارد.

گلکسی نوت 10

این موبایل با شماره مدل SM-N975F در لیست‌های مختلف رویت شده و مسئله عجیب این است که در پایان این شماره مدل همانند گلکسی نوت 9، رقم 0 بکار نرفته است.

کارشناسان باور دارند که این مسئله نشان می‌دهد که گلکسی نوت بعدی از 5G پشتیبانی خواهد کرد. با این وجود از آنجایی که شبکه‌های ارتباطی 5G هنوز فراگیر نشده، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 4G/LTE نیز در این موبایل‌ قرار خواهد گرفت.

گلکسی نوت 10

هنوز مشخصات کاملی از دوربین چهارگانه گلکسی نوت 10 منتشر نشده اما احتمال می‌رود که این موبایل از آرایه‌ی دوربین چهارگانه‌ی گوشی گلکسی اس 10 5G بهره ببرد. بدین ترتیب احتمال می‌رود که شاهد دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و لنز تله فوتو، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز عریض ۱۲۳ درجه و همچنین دوربین ToF یا زمان پرواز باشیم که اسکن سه بعدی محیط و عمق سنجی دقیق را به ارمغان می آورد.

گلکسی نوت 10

بر اساس گزارشات منتشر شده گلکسی نوت 10 از یک صفحه نمایش ۶.۶۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره خواهد بود و با کد رمزی «داوینچی» خوانده می‌شود. هنوز مشخص نیست تغییر نام عددی-حرفی مدل‌های بعدی گلکسی که شایعاتش منتشر شده، شامل حال این موبایل می‌شود یا خیر.

شایعات دیگری درباره‌ی این تلفن هوشمند منتشر شده که از حذف جک هدفون ۳.۵ میلمتری، استفاده از چیپستی قویتر از اگزینوس ۹۸۲۰ و مجهز شدن قلم S Pen به یک دوربین مجزا خبر می‌دهد.

گلکسی نوت 10

به هر حال، زمان زیادی تا تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 باقی مانده و تا آن زمان، شایعات، تصاویر و رندر‌های متنوعی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر خواهد شد که اطلاعات و مشخصات زیادی را فاش می‌سازد. احتمال دارد گلکسی نوت 10 در نمایشگاه IFA شهریور‌ماه سال آینده برگزار گردد، معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی