ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

وان پلاس از طرح مفهومی گوشی 5G خود پرده برداشت

وان پلاس در نمایشگاه MWC امسال، از طرح مفهومی نخستین گوشی 5G خود پرده‌برداری کرد. دیوایسی که وان پلاس در بارسلون به نمایش گذاشت، از طریق ارتباط mmWave به یک پایگاه 5G محلی متصل شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

وان پلاس در نمایشگاه MWC امسال، از طرح مفهومی نخستین گوشی 5G خود پرده‌برداری کرد. دیوایسی که وان پلاس در بارسلون به نمایش گذاشت، از طریق ارتباط mmWave به یک پایگاه 5G محلی متصل شده بود.

mmWave یکی از انواع ارتباط 5G است که پهنای باند مابین 30 تا 300 گیگاهرتز را در بر می‌گیرد و می‌تواند حجم عظیمی از داده‌ را در مسافت‌های طولانی جابجا کند. طبق آخرین گزارشات، ظاهرا شرکت چینی با یکی از اپراتورهای کشور فنلاند به توافق رسیده که در سه ماهه دوم سال جاری، این گوشی را روانه بازار کند.

وان پلاس طرح مفهومی گوشی آینده خود را به شکل مهر و موم شده در یک محفظه پلاستیکی قرار داده بود، بنابراین چیزی بیشتر از تماشای نمایشگر نصیب‌تان نمی‌شد. با این وجود، شرکت چینی اعلام کرد که این گوشی جدید می‌تواند به سرعت ارتباط 500 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. همچنین به نظر می‌رسید که نمایشگر دستگاه دارای بریدگی نباشد و با صفحه یکپارچه‌ای مواجه باشید.

وان پلاس

اخبار قبلی، وجود پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام را در این دیوایس تأیید می‌کنند. همچنین خود وان پلاس هم اعلام کرده که این دیوایس در هنگام عرضه، چیزی مابین 200 تا 300 دلار از گوشی‌های 4G مشابه خود گران‌تر خواهد بود.

وان پلاس برای نمایش قابلیت‌های این طرح مفهومی، بازی Ace Combat 7 را از روی یک سرویس کلاود گیمینگ در آمستردام روی گوشی استریم می‌کرد که به گفته خبرنگار وبسایت ورج، عملکرد قابل قبولی از ارتباط 5G را در آن شاهد بودید هر چند که اندکی تأخیر در بازی هم محسوس بود.

ارتباط 5G بی تردید ترند امسال نمایشگاه MWC بارسلون بود. بسیاری از تولیدکنندگان مطرح گوشی، از مدل 5G دیوایس‌های پرچمدار خود به طور کامل رونمایی کردند اما وان پلاس تصمیم گرفت که با رویکردی متفاوت در نمایشگاه حاضر شود. با این حساب، برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا پایان نمایشگاه و رونمایی رسمی وان پلاس از این گوشی 5G منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی