ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی چینی
تکنولوژی

تجهیزات خورشیدی هواوی زیر تیغ تحریم آمریکایی‌ها

یازده سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای به «جیمز ریچارد ریک پری»، وزیر انرژی و «کرستن نیلسن» وزیر امنیت داخلی ایالات متحده خواستار ممنوعیت فروش انواع تجهیزات سولار هواوی شده اند. این نمایندگان در مورد به ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

یازده سناتور آمریکایی با ارسال نامه ای به «جیمز ریچارد ریک پری»، وزیر انرژی و «کرستن نیلسن» وزیر امنیت داخلی ایالات متحده خواستار ممنوعیت فروش انواع تجهیزات سولار هواوی شده اند. این نمایندگان در مورد به خطر افتادن زیرساخت های حیاتی انرژی آمریکا توسط تجهیزات خورشیدی هواوی ابراز نگرانی کرده اند.

هواوی بزرگترین تولید کننده مبدل هایی است که جریان مستقیم خروجی از پنل های خورشیدی را به جریان متناوب سازگار با لوازم خانگی تبدیل می کند. سناتورها  مدعی شده اند سیستم های فتوولتاییک، که نور خورشید را مستقیما به انرژی الکتریکی تبدیل می کند، در برابر حملات سایبری آسیب پذیری بالایی دارند:

هواوی تمام تلاش خود را برای دسترسی به بازارهای محلی و اقتصادی ما انجام می دهد. کنگره اخیرا به خاطر نگرانی از ارتباط بین این شرکت و سرویس های جاسوسی چین استفاده از تجهیزات آنها را در زیرساخت های ارتباطی ممنوع کرده و ما اصرار داریم که اقدام مشابهی برای حفاظت از زیرساخت و سیستم های الکتریکی آمریکا صورت بگیرد.

این سناتورها خواستار همکاری وزرای انرژی و امنیت داخلی با سازمان های ذیصلاح محلی، ایالتی و فدرال برای حفاظت از سیستم های الکتریکی شده اند. در مقابل وزارت انرژی از تلاش های مداوم خود برای تقویت معیارهای امنیتی تورین برقی در برابر مهاجمان خبر داده است. تورین برقی شبکه ای به هم پیوسته برای رساندن برق از تولیدکننده‌ها به مصرف کننده‌ها است.تورین برقی

در مقابل کمپانی چینی هنوز به انتشار این نامه پاسخ نداده اما قبلا جاسوسی برای دولت چین یا تلاش برای سوءاستفاده از تجهیزات را تکذیب کرده است.

سال گذشته «رابرت لایتزیر» نماینده تجاری ایالات متحده که مسئولیت توسعه و پیشنهاد سیاست های تجاری به ترامپ را بر عهده دارد اعلام کرد که از نظر رییس جمهور افزایش واردات پنل های خورشیدی به تولیدکنندگان محلی این کشور لطمه زده و به همین خاطر تعرفه ۳۰ درصدی برای واردات آنها در نظر گرفته می شود.

 

تماشا کنید: سولار اسکرول مشکلات شارژرهای خورشیدی معمول را حل می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • آریا
    آریا | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    جلو سرطان رو باید گرفت

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    این هواوی هم که به لطف تحریم های آمریکا دستش به همه چی میرفته و بی خبر بودیم

  • hassan13766
    hassan13766 | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    واقعا هواوی تو خیلی از زمینه ها پیشرفت کرده و آینده ی درخشانی داره، براهمین میخوان جلوی پیشرفتشو بگیر تا خودشون ضرر نکنن،،،البته نمیتونن کاری کنن و به پیشرفتش ادامه میده

  • ali_unique
    ali_unique | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    حالا دو سه روز دیگه میگه اسم هواوی هم نیارید وگرنه زبونمون رو‌هک می کنند???

مطالب پیشنهادی