ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه ورزش
تکنولوژی

نمایشگاه ورزش و سلامت با حمایت ایرانسل افتتاح شد

نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته با حمایت ایرانسل در جزیره کیش برگزار شد.فعالیت این نمایشگاه از روز ۶ اسفند ماه در جزیره کیش آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت. به گزارش ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۰

نمایشگاه ورزش، سلامت و صنایع و تجهیزات وابسته با حمایت ایرانسل در جزیره کیش برگزار شد.فعالیت این نمایشگاه از روز ۶ اسفند ماه در جزیره کیش آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور علاوه‌ بر حمایت از نمایشگاه در غرفه‌ای به همکاری‌های خود با لالیگا و خدمات و محصولاتی که در حوزه فوتبال ارائه کرده‌، پرداخته‌ است.

همچنین ایرانسل در این نمایشگاه محصولات دیگر خودش را مانند شبکه «لنز اسپرت»، برنامه «رابونا»، برنامه «مدال»، برنامه «فینگر فوت»، برنامه «دیرین بال» و برنامه «جایگاه ویژه» را هم معرفی کرده است.

نمایشگاه ورزش ایرانسل

ایرانسل در راستای تفاهم نامه خود با سازمان لیگ اسپانیا یا همان لالیگا، از طریق محصولات خود محتواهای ویدیویی با کیفیت و اختصاصی لالیگا را در دسترس عموم قرار داده است. همینطور در جهت بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در راستای استعدادیابی نوجوانان دور جدید کمپین‌های استعدادیابی خود را به پایان رساند.

گفتنیست پیش‌تر چهارمین کمپ استعدادیابی ایرانسل و لالیگا از ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند زیر نظر مربیان و سفیران لالیگا با ارائه مدرک رسمی لالیگا برگزار شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی