ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پی ۳۰ پرو
تکنولوژی

پرچمدار هواوی پی ۳۰ پرو را پیش از رونمایی ببینید

در فاصله یک ماه تا رونمایی از هواوی پی ۳۰ پرو ، کمپانی چینی نمونه اولیه این پرچمدار را با خود به نمایشگاه MWC 2019 آورده و در اختیار برخی کارشناسان قرار داده است. کارشناسان ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

در فاصله یک ماه تا رونمایی از هواوی پی ۳۰ پرو ، کمپانی چینی نمونه اولیه این پرچمدار را با خود به نمایشگاه MWC 2019 آورده و در اختیار برخی کارشناسان قرار داده است.

کارشناسان سایت DigitalTrends پس از دسترسی به نسخه‌ اولیه هواوی پی  ۳۰ پرو، از آن به عنوان نمونه نسبتا تکمیل شده نام برده اند. تصاویر ثبت شده از این موبایل از دوربین اصلی سه گانه یکپارچه خبر می دهد که به نظر جذابتر از سنسورهای جزیره ای پی ۲۰ پرو است. سایز و وزن دستگاه نیز تقریبا برابر با پی ۲۰ پرو است اما برای سهولت بیشتر کاربر، لبه های آن مثل میت ۲۰ به شکل مخروطی درآمده است.

پرداخت نهایی کروم باعث انعکاس تصویر و به جای ماندن اثر انگشت در بدنه پی ۳۰ پرو می شود، هرچند در نسخه نهایی احتمالا شاهد این مشکل نخواهیم بود. در لبه فوقانی اسلات سیم کارت و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و در لبه زیرین پورت Type-C قرار گرفته است. کلیدهای کنترل صدا و پاور هم روی لبه دستگاه کار شده اند.

DigitalTrends اجازه تصویربرداری از نمایشگر را پیدا نکرده به همین خاطر نمی توان با قاطعیت در مورد سهم صفحه از پنل یا تعبیه بریدگی و ظاهر آن بحث کرد.

کد VOGUE که روی پنل عقب به چشم می خورد، اسم رمز پرچمدارهای هواوی مجهز به چیپست کایرین ۹۸۰ است. تحلیل فرمور اولیه VOG-AL00 که احتمالا نسخه چینی پی ۳۰ پرو است، از باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه با سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX 600 و ۱۶ مگاپیکسلی IMX 351 حکایت دارد. دوربین سلفی هم احتمالا ۲۵ مگاپیکسلی IMX 576 خواهد بود.

ایوان بلس قبلا از زوم ۵ برابری بدون افت کیفیت خبر داده بود؛ برخی منابع آگاه و موثق هم مدعی زوم ۱۰ برابری در این گوشی شده اند. هواوی پی ۳۰ و مدل پروی آن قرار است ششم فرودین ماه دیگر طی مراسمی در پاریس معرفی شوند.

 

تماشا کنید: تست مقاومت پی 20 پرو در برابر خراش، آتش و فشار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MATELF
    MATELF | ۷ اسفند ۱۳۹۷

    هواویه دوس داشتنی

مطالب پیشنهادی