ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به TehranBus؛ اپلیکیشن راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

وقتی اسفند ماه فرا می‌رسد، تهرانی‌ها می‌دانند که باید ساعت یا وسیله رفت و آمد به محل کارشان را تغییر دهند چرا که در غیر این صورت ناچار به تحمل ترافیک‌های وحشتناک خواهند بود و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

وقتی اسفند ماه فرا می‌رسد، تهرانی‌ها می‌دانند که باید ساعت یا وسیله رفت و آمد به محل کارشان را تغییر دهند چرا که در غیر این صورت ناچار به تحمل ترافیک‌های وحشتناک خواهند بود و از آن بدتر، تا آخر سال باید با مشکل کوفتگی بدن و کمبود خواب هم دست و پنجه نرم کنند.

در چنین شرایطی، مترو می‌تواند راهکار خوبی برای فرار از ترافیک باشد. اما اگر تحمل له شدن در جمعیت قطارهای زیرزمینی را ندارید و سفر جاده‌ای را ترجیح می‌دهید، اتوبوس‌های شهری تنها راه شما برای فرار از گره‌های ترافیکی خواهند بود.

اگر طرفدار سفرهای اتوبوسی هستید، بد نیست اپلیکیشن TehranBus به عنوان «راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران» را در گوشی‌تان داشته باشید. این نرم‌افزار که شرکت ارتباطات کنترل فراگستر طراحی‌اش کرده، هر چه بخواهید در مورد کار ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بدانید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

از ساعات حرکت اتوبوس‌ها در تمام خطوط گرفته تا نزدیک‌ترین ایستگاه به شما، این اپلیکیشن می‌تواند راهنمای خوبی باشد تا برای سفرهای درون شهری برنامه‌ریزی کنید. راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران این امکانات را در سه تب مجزا به شما ارائه می‌کند.

تب اول، «نزدیک من» نام دارد که مشخص است چه کاری انجام می‌دهد. در این صفحه می‌توانید ببینید که نزدیک‌ترین ایستگاه‌های اتوبوس، چند متر با شما فاصله دارند و اتوبوس بعدی از «کدام خط» و چند دقیقه دیگر به شما می‌رسد.

این مزایا در کنار تخمین‌های زمانی نسبتا دقیق اپلیکیشن، سبب شده که راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران بتواند به یکی از ابزار ضروری در گوشی شما تبدیل شود. هر چند این موضوع در گرو آن است که بتوانید با رابط کاربری به شدت قدیمی و از مد افتاده اپلیکیشن و محدودیت‌هایش کنار بیایید.

 راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران اپلیکیشن خوب و کار راه اندازیست اما به شدت نیاز دارد که سازندگانش در طراحی رابط کاربری آن تجدید نظر کنند. به غیر از ضعف در این موضوع، نقشه اپ هم نیاز به آپدیت دارد و یک سری آیتم‌ها باید در آن تغییر کرده یا ارتقاء داده شوند؛ از جمله امکان زوم دو انگشتی روی نقشه که در حال حاضر در اپلیکیشن وجود ندارد.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران در دومین تب خود به نام «ایستگاه من» اجازه می‌دهد که بعضی ایستگاه‌ها را به ایستگاه محبوب‌تان تبدیل کنید، تا هر بار برای گشتن به دنبال آن نیازمند بالا و پایین کردن نقشه نباشید. همچنین از تب سوم امکان جستجوی ایستگاه‌های اتوبوس (با نام و کد ایستگاه) هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

مواردی که گفتیم، امکاناتی بودند که در نسخه فعلی اپلیکیشن برای اندروید و iOS مشاهده خواهید کرد. با این حساب، اگر خواستار رفت و آمد با اتوبوس‌های شهری تهران هستید مطمئنا از نصب این اپلیکیشن در گوشی‌هایتان ضرر نخواهید کرد.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

سازنده: ارتباطات کنترل فراگستر قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:

سوالات متداول

اپلیکیشنی که مسیر خطوط اتوبوس تهران را نمایش دهد چیست؟

برنامه‌های زیادی نیست که خطوط اتوبوسرانی تهران را به شما نمایش دهد با این‌حال TehranBus اپلیکیشنی ساده و جذاب است که می‌توانید از کمک بگیرید و این مسیرها را بخوانید.

چگونه با اپلیکیشن TehranBus کار کنیم؟

این برنامه با استفاده از نقشه خطوط اتوبوسرانی نزدیک به شما را مشخص و بهترین گزینه برای رسیدن به مقصد را برای شما مشخص می‌کند. فقط کافیست موبایلتان jps داشته و این کار را دنبال کنید.

برنامه TehranBus را از کجا دانلود کنیم؟

برای دانلود این برنامه میتوانید روی همین لینک کلیک کنید یا اسم TehranBus را در اپ استورهای مختلف سرچ و دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • esio
    esio | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    اینو فکر کنم حذف کنن چون امکاناتش داره به رایا اضافه میشه

  • pooya.kp
    pooya.kp | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی وقته باهاش کار میکنم در حد دقیقه دقت داره

مطالب پیشنهادی