ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MP02
تکنولوژی

با MP02 آشنا شوید؛ موبایل ساده ۳۲۹ دلاری با بدنه فایبرگلاس

برای خرید موبایلی ساده که نه می توان روی آن برنامه نصب کرد و نه به اینترنت متصل شد حاضرید چقدر پرداخت کنید؟ هزاران کاربر ۳۲۹ دلار برای خرید آن کنار گذاشته اند. کنگره جهانی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

برای خرید موبایلی ساده که نه می توان روی آن برنامه نصب کرد و نه به اینترنت متصل شد حاضرید چقدر پرداخت کنید؟ هزاران کاربر ۳۲۹ دلار برای خرید آن کنار گذاشته اند.

کنگره جهانی موبایل در حال برگزاری است و غول های فناوری با افزایش هرچه بیشتر زرق و برق و قابلیت های پیچیده به دنبال اغوای خریداران هستند. کمپانی سوییسی Punkt اما راه دیگری را در پیش گرفته است.

MP02  از وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاوم بهره می‌برد

این شرکت موبایل MP02 را به عنوان دومین محصول خود به MWC آورده که مدتی پیش از آن پرده برداری کرد. هدف Punkt کاهش اعتیاد کاربران به موبایل و افزایش سلامت دیجیتالی آن ها است که به نظر منطقی می رسد چرا که مطالعات صورت گرفته حاکی از این است که کاربران روزانه به صورت متوسط حدود ۴۰ بار موبایل خود را با اهداف مختلف چک می کنند.

سخت افزار به کار رفته در این گوشی شامل چیپست اسنپدراگون ۲۱۰، نمایشگر دو اینچی LCD و کانکتور USB-C است. این موبایل ساده به ابزارهای ساده ای نظیر ماشین حساب، تقویم، دفترچه یادداشت و ساعت مجهز است و از شبکه های 4G LTE پشتیبانی می کند اما به خاطر فقدان مرورگر تنها می توان از آن به عنوان هات اسپات بهره برد. البته بهای در نظر گرفته شده برای این موبایل ۳۲۹ دلار است که با آن می توانید دو گوشی هوشمند شیائومی بخرید. MP02

آنچه که خریداران را به MP02 جلب کرده وزن اندک، ارگونومی و بدنه مقاومی که توسط «جاسپر مریسون»، بریتانیایی طراحی شده است. بدنه سبک MP02 با فایبرگلاس تقویت شده و در پرداخت نهایی آن نیز پوشش مقاوم در برابر سایش به کار رفته است. نمایشگر  LCD دستگاه نیز از وضوح کافی برای خوانش در برابر نور مستقیم خورشید برخوردار بوده و روی آن لایه ای از محافظ گوریلا گلس کار شده است.

نرم افزار دستگاه بر پایه اندروید طراحی و سیستم ایمن بلک بری طراحی شده است. کمپانی سازنده مدعی است که با یکبار شارژ دستگاه می توان ۱۲.۵ روز  از آن استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • yohan
    yohan | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی تلاش کردم تا خودم رو متغاعد کنم شاید یک وسیله کاربردی باشه،ولی بجز ظاهر ساده هیچ ویژگی جالبی نداره.شاید طرفدارها کیبورد قدیمی رو توجهشان رو جلب کنه ولی قطعا ارزش خرید نداره.به نظر میشه گوشی رو محدود کرد.مثلا گوشی سامسونگ رو روی حالت ultra power قرار داد که کاملا امکاناتش محدود میشه و یه جور محدودیت جالب ایجاد میکنه توی امکانات.مثلا دوربین حالت دستی نداره یا فقط از واتس آپ و چندتا آپ دیگه پشتیبانی میکنه!

  • mnazzemi
    mnazzemi | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    هرکی همچین پولی به این گوشی بده حتما خودآزاری داره. خب چ کاریه؟! برو ی گوشی که واقعا ارزش ۳۲۰ دلار داره رو بخر ولی کمتر ازش استفاده کن.

  • farhad shiravani
    farhad shiravani | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    نوکیا سروره

  • Tiger
    Tiger | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    طراحان این موبایل هم احتمالا از مدیران ایران خوردرو و سایپا یاد گرفته اند کهمثلا پراید 97 میفروشند با قیمت ساندرو و بعد میان میگن که مدل 97 مجهز به نور یخی در چراغ های جلو شده است.

  • RedOne
    RedOne | ۸ اسفند ۱۳۹۷

    ی یازده ۰۰ بخر تا سال دیگه شارژ داره تازه چراغ قوه هم داره ?

مطالب پیشنهادی