ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عکاسی با آیفون
تکنولوژی

اپل برندگان چالش عکاسی با آیفون را معرفی کرد

چندسالی از آغاز کمپین عکاسی با آیفون (Shot on iPhone) توسط اپل می‌گذرد و کمپانی کوپرتینویی با این کمپین توانسته به لطف توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری کاربران  قدرت دوربین‌ آیفون را به رخ رقبا بکشاند. حال این ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

چندسالی از آغاز کمپین عکاسی با آیفون (Shot on iPhone) توسط اپل می‌گذرد و کمپانی کوپرتینویی با این کمپین توانسته به لطف توانایی عکسبرداری و فیلمبرداری کاربران  قدرت دوربین‌ آیفون را به رخ رقبا بکشاند. حال این شرکت برندگان چالش عکاسی با آیفون در بازه‌ی زمانی بین ۲۲ ژانویه تا ۷ فوریه را معرفی کرده است.

۱۰ عدد از تمامی تصاویر ارسال شده برای کمپین عکاسی با آیفون به عنوان برنده انتخاب شده و قرار است از این ده تصویر در آگهی های تبلیغاتی، کانال‌ های شبکه اجتماعی و خرده‌ فروشی‌ های اپل استفاده شود.

تمامی تصاویر برنده با گوشی‌ هایی جدیدتر از آیفون ۷ گرفته شده‌اند اما کیفیت تصاویر گرفته شده با آیفون XS، جذابیت خارق العاده‌ ای به عکس‌ ها بخشیده است. این تصاویر در برنامه‌ی Today شبکه ملی آمریکا، توسط Kaiann Drance نماینده اپل به نمایش گذاشته شده است.

برندگان این مسابقه توسط گروهی از عکاسان حرفه‌ ای و شناخته شده انتخاب شده‌اند. در میان داوران آنها نام Pete Souza، عکاس کاخ سفید در زمان ریاست جهموری اوباما به همراه Annet de Graaf عکاس سفری که با آیفون عکس می‌گیرد، دیده می‌شود.

موضوعی برای این مسابقه آزاد بوده و به همین علت نیز مجموعه تصاویر متنوعی به عنوان برندگان چالش مذکور انتخاب شده‌ اند. در میان عکاسان این تصاویر ساکنین کشور‌ های سنگاپور، آلمان، بلاروس و ایالات متحده آمریکا دیده می‌شود.

پیشتر بسیاری از کارشناسان مدعی شده بودند که اپل بدون اجازه‌ی عکاسان از این آثار هنری برای تبلیغات خود استفاده می‌کند و کمپانی کوپرتینویی حداقل مبلغ حق استفاده از ابن تصاویر را به عکاسان بپردازد. به همین دلیل اپل سیاست جدیدی در پیش گرفته و به ده برنده‌ی این مسابقه، مبالغی به عنوان حق استفاده از تصویر، پرداخت نموده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی