ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به قابلیت مالتی تسکینگ گلکسی فولد [تماشا کنید]

مدت زمان زیادی تا عرضه اولین گوشی تاشو سامسونگ باقی نمانده و به همین مناسبت این کمپانی ویدیو جدیدی  با محوریت قابلیت مالتی تسکینگ (چند وظیفه‌ای) گلکسی فولد را منتشر کرده است. همان‌طور که پیش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۳

مدت زمان زیادی تا عرضه اولین گوشی تاشو سامسونگ باقی نمانده و به همین مناسبت این کمپانی ویدیو جدیدی  با محوریت قابلیت مالتی تسکینگ (چند وظیفه‌ای) گلکسی فولد را منتشر کرده است.

همان‌طور که پیش از این گفته بودیم، گلکسی فولد قابلیت اجرای ۳ اپلیکیشن به صورت همزمان را داشته و کاربر می‌تواند صفحه نمایش این گوشی در حالت تبلت را بین چند برنامه مختلف تقسیم کرده و سهم مشخصی از نمایشگر را به آن‌ها اختصاص دهد.

سامسونگ اعلام کرده که هنگام تغییر حالت این گوشی از تبلت به موبایل یا برعکس، به خاطر سیستم «پیوستگی اپ» هیچ وقفه‌ای رخ نخواهد داد و این کمپانی مدت زمان زیادی را صرف سفارشی سازی کردن سیستم عامل اندروید برای گلکسی فولد کرده است. این در حالی است که سایر پرچمداران سامسونگ تنها امکان اجرای دو اپ همزمان در این حالت را به کاربر می‌دهند.

به طور کلی، پنل های اینفینیتی فلکس این گوشی از چند جز تشکیل شده اند که شامل برد مدار چاپی، لایه انعطاف پذیر زیر سطح، غشای جاذب ضربه و پنجره پوششی است که بدون مشکل می توان آن‌ها را بارها باز و بسته کرد. تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث می‌‌شوند شما با توجه به نیاز خود از گلکسی فولد، کاربری این دستگاه را بین تبلت و گوشی عوض کنید.

از سوی دیگر، بزرگ شدن صفحه نمایش گوشی باعث شده تا مصرف باتری هم بالا برود. به همین دلیل سامسونگ گلکسی فولد را به دو باتری مجزا با ظرفیت کلی ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت مجهز کرده که توسط محور عقب از هم جدا شده‌اند و سیستم عامل آن‌ها را به صورت یک پارچه تشخیص می‌دهد.

قرار است گلکسی فولد که مدتی پیش در کنار گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس، اس ۱۰ ای، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو و ایرباد جدید رونمایی شده بود، از ۶ اردیبهشت سال آینده در سه رنگ و با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار عرضه شود. در انتها از اینجا می‌توانید نگاهی به اولین ویدیو نگاه نزدیک این گوشی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی