ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی میان رده ردمی نوت 7 پرو با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 توسط شیائومی، کمپانی چینی حالا از نسخه Pro این محصول رونمایی کرده و با ارتقای برخی مشخصات فنی، ردمی نوت 7 پرو را برای رقابت با محصولاتی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

دو ماه پس از معرفی ردمی نوت 7 توسط شیائومی، کمپانی چینی حالا از نسخه Pro این محصول رونمایی کرده و با ارتقای برخی مشخصات فنی، ردمی نوت 7 پرو را برای رقابت با محصولاتی مانند سری A سامسونگ روانه بازار میان رده های پریمیوم کرده است.

شیائومی در محصول جدید خود چیپست کوالکام اسنپدراگون 660 را با مدل اسنپدراگون 675 جایگزین کرده و حافظه داخلی را هم از مقدار 64 گیگابایت در بالاترین مدل نسخه معمولی، به 128 گیگابایت ارتقا داده است.

دوربین نسخه پرو به سنسور IMX586 سونی مجهز شده است

چیپست به کار رفته در ردمی نوت 7 پرو به هشت هسته پردازشی با فرکانس نهایی 2 گیگاهرتز مجهز شده و برای پردازش امور گرافیکی هم چیپ آدرنو 612 در نظر گرفته شده است. در این بین نسخه 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت به دست مشتریان می رسد و یک نسخه ارزان تر با رم 4 و حافظه 64 گیگابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد.

ردمی نوت 7 پرو

ردمی نوت 7 پرو برای تصویربرداری به ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز شده که اگرچه از نظر رزولوشن تفاوتی با نسخه معمولی ندارد، اما حسگر GM1 سامسونگ نسخه قبلی با یک سنسور IMX586 ساخت سونی جایگزین شده که به گفته کمپانی شیائومی، عملکرد بهتری خواهد داشت.

از نظر طراحی ردمی نوت 7 پرو تفاوتی با نسخه معمولی نداشته و از همان نمایشگر 6.3 اینچی با شیشه گوریلا گلس 5 در پنل جلو و عقب بهره می برد. این گوشی همچنین به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و با فناوری Quick Charge 4 امکان شارژ سریع را خواهد داشت.

گفتنی است شیائومی محصول جدید خود را در سه رنگ قرمز سحابی، آبی نپتون و مشکی فضایی عرضه خواهد کرد و مشتریان می توانند از تاریخ 22 اسفند، مدل 64 گیگابایتی آن را با قیمت حدودی 200 دلار و نسخه 128 گیگابایتی را با قیمت حدودی 240 دلار تهیه کنند. این مبلغ برای نسخه معمولی بین 150 تا 205 دلار (مدل 64 گیگابایتی با رم 6 گیگابایتی) قرار دارد.

ردمی نوت 7 پرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Morteza Jamalpour
    Morteza Jamalpour | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    عالی عالی عالیییییی

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    حیف با این وضعیت دلار نمی تونیم بخریم
    با همین ردمی 3 که دارم سر می کنم
    که به شدت هم ازش راضی هستم
    محصولات شیائومی کیفیت رو تعریف می کنند

    • meysam Yousofzade
      meysam Yousofzade | ۹ اسفند ۱۳۹۷

      منم سه ساله ردمی سه دارم ، دوس دارم عوضش کنم ولی با این وضعیت و گوشیم خوب داره کار میکنه نمیصرفه اصلا وقتی گوشیت خوبه عوض کنی

  • Milady
    Milady | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    ????

مطالب پیشنهادی