ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تایید حضور جانی کیج در مورتال کامبت 11 با چاشنی هالیوود [تماشا کنید]

پس از معرفی رسمی بازی مورتال کامبت 11 استودیو ندررلم اعلام کرد در این نسخه شاهد کاراکترهای شناخته‌ شده‌ی بسیاری خواهیم بود که به مرور زمان معرفی می‌شوند. با گذشت 2 هفته از معرفی جید ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰

پس از معرفی رسمی بازی مورتال کامبت 11 استودیو ندررلم اعلام کرد در این نسخه شاهد کاراکترهای شناخته‌ شده‌ی بسیاری خواهیم بود که به مرور زمان معرفی می‌شوند. با گذشت 2 هفته از معرفی جید (Jade)  به عنوان یکی از کاراکترهای بازی، حال نوبت به جانی کیج رسیده است.

شخصیت جان کیج که از همان نسخه‌ی اول در سری مورتال کامبت حضور داشته است، در واقع تقلیدی طنز آلود از ژان کلود ون دام است که روزگاری ستاره‌ی فیلم‌های اکشن بوده است. ظاهر جان کیج در طول این سال‌ها تغییر کرده است و این مسئله در مورتال کامبت 11 نیز دیده می‌شود. جان کیج در این بازی علی‌رغم اینکه پیرتر از همیشه طراحی شده اما همچنان ابهت خود را به عنوان ستاره‌ی فیلم‌های اکشن حفظ کرده است.

استودیو ندررلم در کنار اعلام حضور جانی کیج در بازی مورتال کامبت 11، تریلری نیز از این کاراکتر منتشر کرد. با توجه به این تریلر حدوداً 3 دقیقه‌ای، جانی کیج در کنار قابلیت‌های قدیمی و همیشگی خود همانند توپ‌های آتشین دارای قابلیت‌های جدیدی نیز هست.

برای مثال، او می‌تواند از فلش دوربین خود برای گیج کردن دشمن خود استفاده کند. او همچنین می‌تواند جانی کیج دیگری را فرا بخواند که احتمالاً بدل اوست. جان کیج دوم دشمن را از پشت غافل گیر کرده و او را نگه می‎‌دارد تا کاراکتر اصلی بتواند به او صدمه وارد کند.

یکی از ویژگی‌های جدید بازی مورتال کامبت 11 نسبت به نسخه‌های قدیمی، قابلیت شخصیت سازی کاراکترهاست. به واسطه‌ی این سیستم، کاربر می‌تواند بخش‌های مختلف کاراکتر مورد علاقه‌ی خود را مطابق با سلیقه‌اش تغییر دهد. همچنین باید اضافه کرد بخش داستانی‌ نیز در این بازی قرار خواهد داشت و گذشته‌ی کاراکترها را مورد کنکاش قرار می‌دهد.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورتال کامبت 11 در تاریخ 3 اردیبهشت برای دارندگان پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین افرادی که این بازی را پیش خرید کنند، می‌توانند از تاریخ 8 فروردین به تجربه‌ی این بازی مبارزه‌ای بپردازند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی