ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی‌ استیشن پلاس مشخص شدند

سرانجام لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس طی ماه مارس اعلام شد که بازی‌های شناخته شده Call of Duty: Modern Warfare Remastered  و The Witness را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که ماه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۰

سرانجام لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس طی ماه مارس اعلام شد که بازی‌های شناخته شده Call of Duty: Modern Warfare Remastered  و The Witness را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است که ماه مارس از فردا آغاز شده و کاربران این سرویس می‌توانند  از روز پنجم این ماه (۱۳ اسفند) به هر دو بازی ذکر شده دسترسی پیدا کنند. در این میان، اگر از طرفداران قدیمی سری کال او دیوتی باشید، قطعا نسخه ریمستر قسمت چهارم این سری گزینه جذابی برای شما خواهد بود.

Call of Duty: Modern Warfare در زمان عرضه خود توانست نظر منتقدان زیادی را به خود جلب کرده و سری کال او دیوتی را وارد مرحله جدیدی کند. بعد از چندین سال بی خبری از سه گانه Modern Warfare، سرانجام سال گذشته نسخه ریمستر قسمت چهارم همراه با Call of Duty: WWII عرضه شد.

خبر رایگان شدن Call of Duty: Modern Warfare Remastered برای مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس در حالی اعلام شده که در حال حاضر شایعات زیادی در مورد در حال ساخت بودن Modern Warfare 4 به گوش می‌رسد.

علاوه بر کال آو دیوتی 4، کاربران این سرویس طی ماه مارس به بازی The Witness در سبک معمایی هم دسترسی پیدا خواهند کرد. طی این بازی کاربران در محیطی سورئال به حل معماهایی فیزیک محور مشغول می‌شوند. موفقیت The Witness این عنوان را به یکی از بهترین گزینه‌های سبک پازل در سال ‌های جاری تبدیل کرده است.

همان‌طور که پیش از این هم گفته بودیم، سونی از ماه مارس دیگر بازی رایگانی را برای مشترکین پلی استیشن پلاس کنسول پلی استیشن 3 و ویتا در دسترس قرار نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی