ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روی بخش داستانی متمرکز خواهد بود

استودیو ریسپاون اینترتینمنت در ماه‌های اخیر مشغول کار روی بازی بتل رویال Apex Legends بوده است تا برای انتشار آماده شود. حال که این بازی عرضه شده، طرفداران منتظرند تا اخبار بیشتری را از دیگر عنوان ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۷

استودیو ریسپاون اینترتینمنت در ماه‌های اخیر مشغول کار روی بازی بتل رویال Apex Legends بوده است تا برای انتشار آماده شود. حال که این بازی عرضه شده، طرفداران منتظرند تا اخبار بیشتری را از دیگر عنوان در دست ساخت این استودیو، یعنی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بشنوند.

با توجه به اخباری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، به نظر می‌رسد استودیو ریسپاون و الکترونیک آرتز قصد دارند تا اولین ویدیوی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در رویداد سالانه جنگ ستارگان رونمایی کنند که در ماه آوریل در شهر شیکاگو برگزار می‌شود. این خبر به صورت رسمی در برنامه‌ی Star Wars Show اعلام شد.

با توجه به قسمت اخیر Star Wars Show، علاوه بر نمایش اختصاصی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، طرفداران می‌توانند منتظر یک گفتگو پیرامون ویژگی‌های کلیدی بازی باشند که تاکنون تنها در پشت درهای بسته به آن‌ها اشاره شده است. این احتمال نیز وجود دارد که در جریان گفتگو تاریخ انتشار آن اعلام شود.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order
داستان بازی در دورانی جریان دارد که جدای‌ها یکی از پس از دیگری توسط دارث ویدر کشته می‌شوند.

اطلاعات چندانی از داستان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در دسترس نیست و تنها چیزی که می‌دانیم، این است که اتفاقات آن بین دو فیلم Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith و Star Wars: Episode IV - A New Hope جریان دارد. شخصیت اصلی نیز یکی از پاداوان‌هاست که از قتل عام جدای‌ها توسط نیروهای امپراتوری نجات یافته است.

استیگ آسموسن، کارگردان بازی God of War 3 که در سال 2014 به ریسپاون پیوست، وظیفه‌ی کارگردانی Star Wars Jedi: Fallen Order را بر عهده دارد. همچنین بازی تنها دارای بخش تک نفره است و خبری از مدهای چندنفره آنلاین نخواهد بود. علاوه بر این، بخشی از گیم پلی بازی به مبارزات با شمشیرهای پلاسمایی اختصاص دارد.

بلیک یورگنسن، مدیر عامل الکترونیک آرتز، در جریان کنفرانس مالی که چندی پیش برگزار شد، به صحبت درباره‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پرداخت. او در آن زمان گفت طی چند ماه آینده نخستین ویدیو از بازی منتشر می‌شود و به عقیده‌ی او، آنچه طرفداران خواهند دید فوق العاده خواهد بود.

یورگنسن در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: «هفته‌ی قبل بیش از 20 دقیقه به تجربه‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پرداختم و از لحاظ پولیش، عمق و حسی که حضور به عنوان یک جدای در دنیای جنگ ستارگان به مخاطب انتقال می‌دهد، استثنایی است. مطمئن هستم طرفداران نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.»

متاسفانه مشخص نیست که منظور یورگنسن به ویدیویی بوده که در رویداد سالانه جنگ ستارگان از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر می‌شود یا خیر. بنابراین این احتمال وجود که پیش از فرا رسیدن ماه آوریل ویدیویی از این بازی در فضای مجازی منتشر شود. لازم به ذکر است که رویداد مورد نظر از تاریخ 22 الی 26 فروردین برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی