ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبد شکافی گلکسی اس 10 پلاس حسگر اثر انگشت آن را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

ویدیوی جدیدی از کالبدشکافی گلکسی اس 10 پلاس منتشر شده که اطلاعات هیجان انگیزی را در مورد پرچمدار جدید سامسونگ در اختیار ما قرار می‌دهد. همان‌طور که در اولین ویدیو می‌بینیم، برای باز شدن گوشی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۳

ویدیوی جدیدی از کالبدشکافی گلکسی اس 10 پلاس منتشر شده که اطلاعات هیجان انگیزی را در مورد پرچمدار جدید سامسونگ در اختیار ما قرار می‌دهد.

همان‌طور که در اولین ویدیو می‌بینیم، برای باز شدن گوشی از گرمادهی استفاده شده است. پنل عقب و نمایشگر این گوشی هر دو به یک قاب میانی وصل هستند و بنابراین هنگام تعویض نمایشگر، دیگر نیازی به باز کردن کامل دستگاه نیست.

برای کنترل گرما، سامسونگ در جدیدترین پرچم‌دار خود از یک چسب حرارتی و یک نوع هیت سینک استفاده کرده است. در ادامه، می‌توانیم حسگر اثر انگشت اولتراسونیک گلکسی اس 10 پلاس، ماژول دوربین جلو و بریدگی بخش بالایی نمایشگر را مشاهده کنیم. جالب‌ترین نکته در مورد حسگر اثر انگشت این گوشی به اندازه بسیار کوچک آن برمی‌گردد.

سامسونگ چند روز قبل و درست در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون، خانواده گلکسی اس 10 را معرفی کرد. برای مشاهده جعبه گشایی دیجیاتو از گلکسی اس 10 پلاس می‌توانید به اینجا مشاهده کنید.

گلکسی اس 10 در چهار مدل متفاوت اس 10، اس 10 پلاس، اس 10 5G و اس 10 ای عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی