ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا 2 میلیارد دلار از بانک های چینی وام می گیرد

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است. تسلا برای ساخت گیگافکتوری 3 در شهر شانگهای چین، 2 میلیارد دلار از چند بانک چینی وام خواهد گرفت تا ساخت این کارخانه جدید را با شتاب بیشتری ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۳

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است. تسلا برای ساخت گیگافکتوری 3 در شهر شانگهای چین، 2 میلیارد دلار از چند بانک چینی وام خواهد گرفت تا ساخت این کارخانه جدید را با شتاب بیشتری دنبال کند.

از زمانی که تسلا با دولت محلی شهر شانگهای به توافق برای ساخت یک کارخانه خودروهای الکتریکی رسیده است. رئیس شرکت تسلا یعنی الون ماسک اعلام کرده است که باید به این پروژه نقدینگی توسط بانک های محلی شانگهای تزریق شود.

در حال حاضر تسلا با 4 بانک چینی بر سر این موضوع به توافق رسیده است.

گیگافکتوری 3

طبق این گزارش که توسط CNBC بر پایه تحقیقات JL Warren منتشر شده است. در مرحله اول تسلا 500 میلیون دلار برای ساخت این کارخانه دریافت خواهد کرد و در مراحل بعدی نیز تا سقف 2 میلیارد دلار به این پروژه تزریق مالی صورت خواهد پذیرفت.

پیش از این الون ماسک اعلام کرده بود با تزریق تنها 500 میلیون دلار، کارخانه گیگافکتوری 3 قابلیت تولید 3000 خودرو در هفته را خواهد داشت.

در چین نرخ بهره و پرداخت وام بسیار رقابتی است و قرار است اولین مرحله پرداخت وام به تسلا تنها 3.9 درصد بهره داشته باشد و تسلا علام کرده است که این مسئله به سرمایه شرکت لطمه نخواهد زد و تسلا با ساخت این کارخانه به سوددهی بسیار بالایی دست پیدا خواهد کرد.

الون ماسک همچنین اعلام کرده بود که تا پایان تابستان گیگافکتوری 3 زیر بار تولید خواهد رفت و قطعات مختلفی از تسلا مدل 3 را در مرحله اول تولید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی