ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی جدید توییتر امکان پنهان کردن پاسخ‌های توییت‌ شما را می‌دهد

توییتر اعلام کرده که در حال طراحی ویژگی جدیدی برای پنهان کردن پاسخ‌های داده شده به توییت‌ها است. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد که با انتخاب آیکون Share در توییتر و فعال کردن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲

توییتر اعلام کرده که در حال طراحی ویژگی جدیدی برای پنهان کردن پاسخ‌های داده شده به توییت‌ها است.

این قابلیت به شما اجازه خواهد داد که با انتخاب آیکون Share در توییتر و فعال کردن گزینه پنهان کردن توییت، از نمایش پاسخ‌ها جلوگیری کنید. در ادامه اگر کاربری بخواهد پاسخ‌های داده شده به آن توییت را ببیند، باید روی گزینه خاصی کلیک کرده و آن‌ها دیگر به طور خودکار برای سایر کاربران به نمایش گذاشته نخواهند شد.

همچنین چنین قابلیتی برای کاربر فراهم خواهد بود تا به لیست توییت‌هایی که این گزینه را برای آن‌ها فعال کرده دسترسی داشته باشد و در زمان مورد نیاز دوباره آن‌ها را به حالت عادی برگرداند.

توییتر

توییتر اعتقاد دارد که راه‌هایی مانند گزارش یا بلاک کردن توییت‌های توهین آمیز چندان کارآمد نبوده و این ویژگی می‌تواند تاثیر به‌سزایی در سالم سازی مکالمات این شبکه اجتماعی داشته باشد. به طور خلاصه، شما می‌توانید با استفاده از گزینه پنهان کردن، این پیام را به دنبال کنندگان خود برسانید که این بخش از بحث از کنترل خارج شده است.

البته از همین الان نگرانی‌هایی در مورد سو استفاده از این قابلیت وجود دارند. برای مثال ممکن است فردی بعد از انتشار یک توییت بحث برانگیز،‌ جلوی نمایش درآمدن پاسخ‌های مخالف خود را بگیرد. در انتها باید گفت که هنوز توییتر تاریخ مشخصی را برای آغاز به کار این قابلیت اعلام نکرده است.

تا چه حدی با وجود این ویژگی در توییتر موافق هستید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad amirseifi
    Mohammad amirseifi | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

    توییتر بهترینه خدایی لنگه نداره تو دنیا و همه ی خبرگذاری های مهم ایران و هرکشوری عضوش هستن

مطالب پیشنهادی