ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خبر مهم پلیس برای رانندگان؛ تخلفات رانندگی با پیامک اعلام می شود

مقررات رانندگی از جمله مواردی است که رانندگان باید آنها را رعایت کنند و در واقع سرپیچی از این قوانین می تواند باعث به خطر افتادن جان راننده و سرنشینان شود. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۰

مقررات رانندگی از جمله مواردی است که رانندگان باید آنها را رعایت کنند و در واقع سرپیچی از این قوانین می تواند باعث به خطر افتادن جان راننده و سرنشینان شود. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در حیطه کاهش جرائم و تخلفات رانندگی مطرح می شود پیشگیری نمودن از بروز جرایم رانندگی است. بارها در رسانه های مختلف به رانندگان توصیه شده است که در زمان رانندگی به قوانین و مقررات مختلف توجه کنند ولی باز هم رانندگی را می بینیم که سالیانه در جاده‌ها با عدم رعایت این نکات، به زندگی خود و سرنشینان خودرو پایان داده‌اند.تخلفات رانندگیاین قوانین و نظارت بر اجرای آنها سبب می شود که نظم در جامعه حاکم شود و در جامعه‌ی امروز بیش تر از گذشته نیاز به نظم احساس می شود زیرا جامعه علاوه بر اینکه پیشرفت های زیادی داشته بلکه گسترده تر نیز شده است.
نمایندگان در مصوبه‌ای مقرر کردند تا تخلفات رانندگی از طریق پیامک به رانندگان اطلاع داده شود.
طبق بند الحاقی ۲ تبصره 11 در اجرای ماده (۸) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۸ /۱۲/ ۱۳۸۹، تخلفات و جریمه های رانندگی بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام می‌شود.
براین اساس کارورهای (اپراتورهای) تلفن همراه موظفند هزینه پیامک‌ها را در قبوض تلفن همراه مالکان وسیله نقلیه درج و مبالغ مربوطه را از آنها دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    فردا میگن وصل کنن به کارت عابر بانک آنی از حساب راننده کم کنن.

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    اگر آنی باشه که بدتر باعث حواس پرتی میشه و حادثه ساز!

مطالب پیشنهادی