ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ نیم‌نگاهی به نسخه انگلیسی LifeAfter

بعد از چند هفته کم‌رمق، بالاخره به یک هفت‌سنگ پربازی رسیدیم؛ نسخه انگلیسی LifeAfter عرضه شد، رولینگ اسکای (Rolling Sky) با قسمت دومش توانست تکانی به سبک موزیکال بدهد، ادامه یکی از پرامتیازترین بازی‌های اندروید به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بعد از چند هفته کم‌رمق، بالاخره به یک هفت‌سنگ پربازی رسیدیم؛ نسخه انگلیسی LifeAfter عرضه شد، رولینگ اسکای (Rolling Sky) با قسمت دومش توانست تکانی به سبک موزیکال بدهد، ادامه یکی از پرامتیازترین بازی‌های اندروید به انتشار رسید و مجموعه معروف سوپر استیکمن گلف (Super Stickman Golf) هم در قالب عنوانی آنلاین به تلفن‌های هوشمند بازگشت.

اما قبل از اینکه به سراغ این بازی‌ها برویم، بیایید ابتدا نگاهی به مهمترین اتفاقات هفته گذشته دنیای موبایل گیمینگ بیاندازیم. اول از همه دیابلو ایمورتال (Diablo Immortal) که ظاهرا تا انتشارش زمان زیادی باقی نمانده است. کمپانی چینی NetEase که در ساخت این بازی با بلیزارد همکاری دارد، از پایان روند توسعه بازی از طرف خودشان خبر داد.

البته از این حرف می‌توان یک برداشت دیگر هم کرد. اینکه NetEase کارش با دیابلو ایمورتال تمام شده و از این به بعد بلیزارد بخش زیادی از پروژه را به دست می‌گیرد. بنابراین هنوز تا انتشار بازی فاصله داریم. هرچه که هست، باید منتظر بمانیم و ببینیم این بازی مورد انتظار چه زمانی به تلفن‌های هوشمند می‌آید.

اما دومین و آخرین خبر مهم هفته به نسخه اندروید استاردو ولی (Stardew Valley) مربوط می‌شود. این بازی که پیش‌ثبت‌نامش در گوگل‌پلی از دو هفته پیش شروع شد، قرار است در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) برای دیوایس‌های اندرویدی انتشار یابد. اگر سازنده روندی مشابه نسخه iOS را پیش بگیرد، استاردو ولی اندروید نیز ۷.۹۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد.

LifeAfter

دانلود LifeAfter

  • بازی آنلاین است

وقتی برای اولین بار پورت موبایل ARK Survival Evolved منتشر شد، مهمترین ویژگی که بازی را به اثری متمایز در سبک بقا (Survival) تبدیل کرد دوربین آن بود. تا پیش از ARK موبایل بازی‌های بقای خوبی داشت ولی هیچکدام این «تلاش برای زندگی» را از نمای سوم شخص روایت نکردند یا اگر هم به سراغ این سبک دوربین می‌رفتند، کیفیت لازم را نداشتند.

ARK به همین خاطر تبدیل به اثری منحصر به فرد روی گوشی شد و حالا LifeAfter در وسعتی بزرگ‌تر و بهتر همین کار را انجام داده است. هسته اصلی گیم‌پلی بازی به بقیه بازی‌های بقا شباهت دارد؛ باید چوب، سنگ و مواد اولیه مورد نیاز را بیابید، با آن‌ها اسلحه و سرپناه بسازید، مراقب غذای شخصیت اصلی باشید و در ماموریت‌های مختلف به جنگ با زامبی‌ها بروید.

جدا از گستردگی بالای فعالیت‌ها و گرافیک خوب بازی، یکی از بزرگترین برگ برنده‌های LifeAfter به توجه زیادش در بخش همکاری برمی‌گردد. در اینجا هر لحظه می‌توانید بازیکنی را دعوت کرده و دوتایی در دنیای بزرگ بازی به کشتار زامبی‌ها بروید. بعضی وقت‌ها هم آن‌قدر ماموریت‌ها سخت می‌شوند که مجبورید چند نفره به سراغ یک دشمن بروید.

LifeAfter اثر بی‌نقصی نیست و مشابه بقیه ساخته‌های NetEase در اینجا باگ‌ها نیز جزئی جدانشدنی از بازی هستند ولی اگر بخواهیم نکات مثبت و منفی را وزن بگیریم، مشخصا ترازو به سمت ویژگی‌های سرگرم‌کننده بازی سنگینی می‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه بقای جذای روی گوشی هستید، LifeAfter را از دست ندهید.

LifeAfter

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1600 / 1280 مگابایت زبان:

Rolling Sky 2

  • بازی آفلاین است

قسمت اول رولینگ اسکای (Rolling Sky) آغاز کننده مسیری جدید در سبک بازی‌های ریتمیک بود و به‌خاطر ارتباط نزدیک‌تر بین آهنگ‌ها و طراحی هنری بازی، Rolling Sky 2 به بهترین حالت ممکن توانسته این راه را ادامه بدهد. تک تک ثانیه‌های بازی شبیه به زیباترین رویاهایی هستند که تاکنون در قالب رسانه‌های تصویری دیده‌ایم؛ همان‌قدر چشم‌گیر، همان‌قدر شاعرانه و همان‌قدر دست‌نیافتنی.

از دیدگاه گیم‌پلی Rolling Sky 2 به نسخه اصلی وفادار باقی مانده، کنترل شخصیتی به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

Rolling Sky 2

Rolling Sky 2

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 214.6 مگابایت زبان:

Golf Blitz

  • بازی آنلاین است

سوپر استیکمن گلف یکی از معروف‌ترین بازی‌های ورزشی موبایل است و از آخرین حضورش روی گوشی هم سه سالی می‌گذرد؛ Golf Blitz یک نسخه فرعی از همین مجموعه به‌حساب می‌آید و نسبت به قسمت‌های قبلی، دو تغییر بزرگ دارد: تمرکز روی بخش آنلاین و حضور قدرت‌های مختلف.

در Golf Blitz دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند و هر کسی که بتواند سه بار توپ را به درون سوراخ بیاندازد، برنده خواهد شد. در میان می‌توان از قدرت‌های مختلفی هم کمک گرفت تا پرتاب‌های بهتری داشت. بازی فعلا در منطقه‌های کانادا، آلمان و کره جنوبی عرضه شده و برای تجربه آن به نرم‌افزار تغییر آی‌پی نیاز دارید.

Golf Blitz

Golf Blitz

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 99.5 / 70 مگابایت زبان:

DISTRAINT 2

  • بازی آفلاین است

با میانگین امتیازی ۴.۹ قسمت اول DISTRAINT پنجمین اثر تحسین شده تاریخ گوگل‌پلی از دیدگاه کاربران است و حالا بعد از سه سال علاقه‌مندان می‌توانند ادامه بازی را تجربه کنند. در DISTRAINT 2 بازیکن‌ها بار دیگر کنترل پرایس (Price) را به‌عهده دارند، کسی برای همکاری با یک کمپانی مجبور می‌شود تا انسانیتش را بفروشد. مشابه گذشته در این قسمت نیز سازنده سعی کرده داستانی گیرا، اتمسفری تاریک، ترسی روانشناسانه را ارائه بدهد.

DISTRAINT 2

DISTRAINT 2

سازنده: Winterveil قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 164.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mohy
    Mohy | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    اسم بازی اول the day after tomorrow نبود؟

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

      اسم زیاد داره

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

      سلام، بله در ابتدا با این اسم شناخته می‌شد.

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    امروز پستی با چندین تصویر از مدل های اولیه توسط یکی از اعضای تیم سازنده کال اف دیوتی موبایل در فروشگاه tap tap به اشتراک گذاشته شد که مود بتل رویال رو تأیید میکنه در این بازی.

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    مورتال کمبات هم به نسخه جدید اپدیت شد و پسوند ایکس رو ازش برداشتند ولی گند زدند به بازی
    بازی انلاین شده و هیچ تغییری در گیم پلی و گرافیک نداشته فقط شخصیت های مورتال کمبات جدید بهش اضافه شده

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

      چرا گیر میدی به بازی های انلاین خوب شرکت ها حق دارن اونا هم دارمد باید داشته باشن اگه افلاین باشه همه میتونن بازی رو هک کنن ولی بازی های انلاین باید گوشیت روت باشه و چنتا برنامه خطر ناک دانلود کنی تا بتونی هک کنی برای همین معمولا کسی بازی های انلاین رو هک نمیکنه تو خودت بودی دوست داشتی بازی بسازی بعد همه بازیت رو هک کنن درامد هم نداشته باشی

      • ahadm ۸۸۸۸
        ahadm ۸۸۸۸ | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

        من که تا حالا بازی افلاین هک شده بازی نکردم
        .چون هک مزه ی بازی رو می پرونه ..
        بازی های انلاین در ایران به درد نمی خورند .با این وضعه قیمت و سرعت نت ..
        و همین که بیشترین انتقاد رو نسبت به بازی های انلاین به سیستم خرج شو و برنده باش دارم
        بدون پرداخت پول واقعی پیشرفت در بازی ها روی اعصابه

        • Mamad Shafi
          Mamad Shafi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

          بعضی ها هستن که هک نمیکنن ولی یه سر بزنی به اینترنت و تحقیق کنی میبینی همه جنبه ندارن و بازی هارو هک میکنن

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

    اقای کریمی من تو برنامه apkpure بازی apex رو دیدم البته اونجا هنوز نمیشود دانلود کرد میخاستم ببینم اون درست بوده یا نه چون نزدیک ۴۰ هزار نفر هم واسش ثبت نام کرده بودن و یه چیز دیگه که میخاستم این بود که یه لیست از گوشی های که فورت نایت روشون اجرا میشه لطفا تهیه کنید چون هر جا میرم فقط گوشی های که به نسخه بتا فورت نایت میخورد هست الان خیلی وقته از نسخه بتا گذشته شاید کلی گوشی دیگه اضافه شده باشه

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷

      سلام، در ارتباط با Apex Legends هنوز چیزی تایید نشده و Apkpure احتمالا براساس گمانه‌زنی‌ها پیش‌ثبت‌نام بازی رو آغاز کرده. هرچند احتمال اینکه بازی به اندروید و iOS بیاد، زیاده.

      در ارتباط با سیستم مورد نیاز برای اجرای فورتنایت هم قبلا مطلبی کار کردیم و همچنان حداقل سیستم مورد نیاز همون چیزیه که قبلا بوده. خودم هم جستجویی انجام دادم و لیست جدیدی پیدا نکردم:

      https://dgto.ir/107k

مطالب پیشنهادی