ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی های تاشو
تکنولوژی

چرا مدیرعامل هواوی میت ایکس را بهتر از گلکسی فولد می داند؟

هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد حضور موفقی را در ‌MWC تجربه کردند و حال دیگر فاصله چندانی با عرضه اولین گوشی‌های تاشو نداریم. این دو گوشی از نظر نوع طراحی و کارکرد تفاوت‌های ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۱

هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد حضور موفقی را در ‌MWC تجربه کردند و حال دیگر فاصله چندانی با عرضه اولین گوشی‌های تاشو نداریم. این دو گوشی از نظر نوع طراحی و کارکرد تفاوت‌های قابل توجهی با یکدیگر دارند و کاملا قابل پیش بینی است که ریچارد یو به عنوان مدیرعامل هواوی، کدام یک را ترجیح می‌دهد.

یو در مصاحبه با بیزینس اینسایدر اعلام کرد که هواوی روی سه گوشی تاشو مختلف کار می‌کرده که یکی از آن‌ها شباهت زیادی به گلکسی فولد داشته و حتی عملکرد بهتری از آن داشته. البته مدیرعامل هواوی از ادامه پیدا کردن توسعه این گوشی تاشو جلوگیری کرده زیرا نتیجه نهایی چندان رضایت بخش نبوده است.

میت ایکس

یو اعتقاد دارد طراحی گلکسی فولد به گونه‌ای است که باعث سنگینی بیش از اندازه این گوشی شده می‌شود. در حالی که گلکسی فولد به واسطه چرخ دنده های درگیر شونده به سمت داخل خم می شود، پنل انعطاف پذیر میت ایکس از طریق لولای مکانیکی Falcon Wing (بال شاهین) به شکلی نامتقارن به سمت خارج باز خواهد شد؛ در نتیجه، گوشی تاشو هواوی بر خلاف گلکسی فولد از یک نمایشگر بیرونی بی نیاز می‌شود.

البته در هر صورت، میت ایکس با قیمت 2600 دلار و گلکسی فولد 1980 دلاری هر کدام محصولات گران قیمتی محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود با فراگیرتر شدن تولید گوشی‌های تاشو، در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش قیمت این محصولات باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amesterman
    amesterman | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    مدیر عامل هوآوی اینم گفته کیفیت صفحه نمایش سامسونگ از لحاظ کیفی و استحکام بهتره؟خصوصا وقتی این دو گوشی صفحه نماییشون فوق العاده در خطر شکستگی در اثر افتادن هستن.من طرفدار هیچکدوم از این دو برند نیستم اما هم از لحاظ قیمت و کیفیت مطمئنا سامسونگ بهتره.

  • قل مراد
    قل مراد | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    خب بیوفته نمیشکنه؟

  • آریا
    آریا | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    هیچ کدوم کاربردی نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی