ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا به زودی عرضه می‌شود

بعد از واکنش مثبت کاربران نسبت به نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه ریمستر قسمت دوم از این سه گانه هم باشیم. ساعاتی پیش، موسسه رده بندی ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۵

بعد از واکنش مثبت کاربران نسبت به نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare به نظر می‌رسد که باید منتظر عرضه ریمستر قسمت دوم از این سه گانه هم باشیم.

ساعاتی پیش، موسسه رده بندی PEGI عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 Remaster را رده‌بندی کرد که خبر از در دست توسعه بودن این بازی توسط اکتیویژن می‌دهد. در توضیح PEGI از رده بندی این بازی به بخش داستانی MW2 اشاره شده و بازی رده سنی +۱۸ سال را دریافت کرده است.

Call of Duty: Modern Warfare 2

جالب توجه است که در سایت PEGI اشاره ای به بخش چند نفره این عنوان نشده که نشانه‌ای احتمالی برای عدم عرضه بخش چند نفره همزمان با قسمت داستانی این بازی است. از سوی دیگر و با وجود موفقیت ریمستر Call of Duty: Modern Warfare، بخش چندنفره این بازی پس از مدت کوتاهی با ریزش مخاطب قابل توجهی همراه شد و این احتمال را هم باید در نظر گرفت که شاید سازندگان ریمستر MW2 به خاطر قدیمی شدن مکانیک‌های بخش آنلاین بازی، قید بازسازی آن را زده باشند.

در حال حاضر اکتیویژن به عنوان ناشر سری کال او دیوتی واکنشی نسبت به این شایعه نشان نداده اما عرضه قسمت جدید این مجموعه همراه با نسخه ریمستر MW2 چندان دور از انتظار نیست. در همین راستا، طی چند وقت اخیر شایعاتی در مورد در حال ساخت بودن قسمت چهارم از سری Modern Warfare به گوش می‌رسد که به احتمال قوی و برخلاف Black Ops 4 از بخش داستانی هم بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی