ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آخرین تریلر Devil May Cry 5 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

تنها چند روز تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال یعنی Devil May Cry 5 باقی مانده و به همین مناسبت کپکام آخرین تریلر از این بازی را منتشر کرده است. همان‌طور که پیش ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

تنها چند روز تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال یعنی Devil May Cry 5 باقی مانده و به همین مناسبت کپکام آخرین تریلر از این بازی را منتشر کرده است.

همان‌طور که پیش از این گفتیم، طی قسمت پنجم کنترل سه شخصیت دانته، نرو و V را بر عهده خواهیم گرفت که هر کدام از آن‌ها از سبک مبارزه مخصوص به خودشان بهره می‌برند. گیم‌پلی V بیشتر از همه چیز روی کنترل جادوها و استفاده از حیوانات مختلف استوار است. مبارزات نرو بیشتر از بقیه کاراکترها نیاز به تاکتیک داشته و دانته نیز یادآور نسخه‌های کلاسیک دویل می کرای خواهد بود.

شما می‌توانید با گذشت زمان کاراکترهای خود را ارتقا داده و آن‌ها را به مبارزان بهتری تبدیل کنید. در ضمن و طبق گفته سازندگان، در هر لحظه از بازی می‌توان کاراکتر اصلی را تغییر داد.

جدا از این ها و ‌آن‌طور که از این تریلر پیدا است، در جریان داستان Devil May Cry 5 شخصیت‌های جانبی گوناگونی را ملاقات خواهیم کرد که اولین حضور خود را در این سری تجربه می‌کنند. کپکام قول داده که چه در زمینه گیم‌پلی و چه پرداخت داستانی، با تجربه‌ای وفادار به قسمت‌های اصلی این سری روبرو باشیم.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در این میان اگر قصد تجربه نسخه پی سی Devil May Cry 5 را دارید بهتر است قبل از خرید بازی حتما نگاهی به سیستم مورد نیاز برای اجرای آن داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    ایتسونو:این بازی داستانی احساسی خواهد داشت...

مطالب پیشنهادی