ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت گلکسی اس 10 ؛ ظاهری ظریف اما محکم

اول اسفند ماه سامسونگ از جدیدترین پرچمدارانش یعنی خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای برای اینکه کاربران سخت گیر را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند، سعی کرده بود این پرچمداران را به طراحی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

اول اسفند ماه سامسونگ از جدیدترین پرچمدارانش یعنی خانواده گلکسی اس 10 رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای برای اینکه کاربران سخت گیر را به خرید این گوشی‌ها ترغیب کند، سعی کرده بود این پرچمداران را به طراحی منحصر به فرد، سخت افزار فوق العاده قدرتمند، دوربین های حرفه ای و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و ... مجهز کند. حال ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 10 برگ برنده‌‌ی دیگر سامسونگ را رو کرده است.

مقاومت گلکسی اس 10

ما در دیجیاتو سعی کردیم از ابتدای معرفی این موبایل، بسیاری از ویژگی‌های آن را مشخص کنیم و شما را با پرچمداران جدید سامسونگ بیشتر آشنا سازیم. تا به حال علاوه بر معرفی، برشمردن ویژگی‌ها و مقایسه این گوشی با پرچمداران رقیب، یک ویدیوی جعبه گشایی نیز برای آن منتشر کرده‌ایم. علاوه بر این تمامی قابلیت‌های خاص این موبایل در بررسی ویدیویی و متنی دیجیاتو به طور کامل تشریح شده‌اند.

حال اگر تمامی این مطالب را خوانده‌اید و هنوز به دوام این محصول شک دارید یا نگرانید که گلکسی اس 10 تاب تحمل خط و خش، آتش یا خم شدن بیش از حد را ندارد، توجه شما را به ویدیوی تست مقاومت گلکسی اس 10 در کانال یوتیوب معروف JerryRigEverything جلب می‌کنم.

بار دیگر زک نلسون تمام توان خود را بکار بسته و با ابزار‌های مختلف به جان پرچمدار جدید سامسونگ افتاده تا بتواند ذره‌ای در زیبایی و کارایی آن مشکل ایجاد کند اما فریب ظاهر زیبا و ظریف گلکسی اس 10 را نخورید چرا که این محصول در واقع تانکی است که توانسته از تمامی تست‌های عجیب و غریب سربلند بیرون آید.

گذشت آن دورانی که نلسون می‌توانست تلفن‌های هوشمند پیشرفته را با دست خالی خم کند. گلکسی اس 10 از این آزمایش سر بلند بیرون آمده و نلسون هر چه تلاش کرده دروبین اصلی سه گانه یا دوربین سلفی آن را بشکند، موفق نشده است.

مقاومت گلکسی اس 10

شاید یکی از دلایل این ناکامی، شیشه‌ی گوریلا گلس 6 باشد که روی تمامی  نمایشگر چهار دوربین گلکسی اس 10 را پوشانده و از آنها محافظت می‌کند. با اینکه احتمال خط افتادن پرچمدار جدید سامسونگ به شدت بالاست اما هر سکه یا کلید موجب خط افتادگی روی این موبایل نمی‌شود.

البته باید مراقب باشید که به ناحیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، آسیبی وارد نشود چرا که شکستن این قسمت، به طور کلی سنسور را از کار می‌اندازد.

البته آنقدر هم نیاز نیست نگران خرابی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 باشید چرا که خش‌های همیشگی نمی تواند آنچنان آسیبی به آن بزند اما یک سقوط بلند و وحشتناک روی سطحی سخت می‌تواند کلا سنسور را از بین ببرد. پس برای پرچمدار جدید سامسونگ یک قاب محکم تهیه کنید و یا خیال راحت به استفاده از آن بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amesterman
    amesterman | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    اگه پولشو داشتم میخریدمش حتما.حیف که دیگه حسرت داشتن یه گوشی خوبم مث خیلی چیزا به دلمون میمونه.تچکر از مسئولین عزیز که شبانه روزی برای بدبخت کردن بیشتر مردم تلاش میکنن

  • Abbas Rostami
    Abbas Rostami | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

    چ‌چیزی در این ویدیو الان فوق العادس براحتی دکمه هاش در اومدن و بقیه تستاشم اکثرا گوشیا در همین حدن ... دراپ تستاشون بزارین برابر ایفون تا محکمیش معلوم شه

    • MATELF
      MATELF | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

      موافقم? حسگرشم از کار افداد

مطالب پیشنهادی