ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-store-1540478630
خودرو

تسلا دیگر در فروشگاه حضوری خودرو نمی فروشد، خرید فقط از طریق اینترنت

دیگر تست درایو حضوری و خرید حضوری را فراموش کنید، تسلا دیگر هیچ درخواست حضوری را نمی پذیرد. سیاست جدید این شرکت امکان خرید خودرو و پس دادن آن به مدت یک هفته را مهیا ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دیگر تست درایو حضوری و خرید حضوری را فراموش کنید، تسلا دیگر هیچ درخواست حضوری را نمی پذیرد. سیاست جدید این شرکت امکان خرید خودرو و پس دادن آن به مدت یک هفته را مهیا می کند.

پس از سالها مبارزه با قانون گذاران ایالتی و لابی های بزرگ نمایندگی های خودرو در آمریکا، تسلا تنها به صورت اینترنتی خودروهای خود را به فروش می رساند و فقط تعداد کمی از فروشگاه های متعلق به شرکت برای صرفه جویی در هزینه های مالی را باز نگه خواهد داشت.

f08c008a-tesla-service-dealership-4-768x333

تسلا بالاخره مدل 3 با قیمت 35 هزار دلار را که بیش از یک سال قول آن را داده بود عرضه خواهد کرد. گرچه به قیمت 35 هزار دلاری خودرو مبلغ 1200 دلار هزینه حمل و نقل نیز اضافه خواهد شد.

الون ماسک اعلام کرده است که با این حرکت، قیمت متوسط خودروهای به فروش رسیده تا 6 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. این بدین معنا است که نمایندگی های فروش تسلا دیگر امکان استفاده از نام این شرکت را برای فروش نخواهند داشت.

تعداد نامشخصی از نمایندگی ها نیز در محل های پر رفت و آمد حفظ خواهند شد اما دیگر خودرویی به فروش نخواهند رساند. بلکه تبدیل به یک گالری شرکت تسلا خواهند شد. این مسئله صدمه ای به مراکز سرویس خودروهای تسلا وارد نخواهد کرد.

ماسک به دنبال این است که مالکان تسلا پس از درخواست نیاز به سرویس، حداقل در همان روز سرویس مورد نیاز خود را دریافت کنند.

تسلا در مجموع 102 فروشگاه در 23 ایالت آمریکا دارد. در حدود 27 ایالت نیز امکان فروش محصولات این شرکت به دلیل نبود نمایندگان عرضه رسمی و حضوری را منع کرده اند. تقریبا تمامی ایالت های New England بجز ماساچوست.

در تگزاس آمریکا بیش از 10 گالری محصولات تسلا وجود دارد. اما خریداران بالقوه برای شروع و تکمیل خرید خود باید به وب سایت این شرکت مراجعه کنند.

تسلا

این خریداران خودروهایشان را درب منزل یا درب گالری ها دریافت خواهند کرد.

تسلا دیگر امکان تست درایو پیش از خرید را حذف خواهد کرد و در عوض آن بازگشت محصول پس از 7 روز و حداکثر 1600 کیلومتر را به خریداران ارائه خواهد کرد. از این به بعد و با فروش اینترنتی هرکسی می تواند در کسری از دقیقه خودروی مورد نیازش را خریداری کند.

در واقع شما می توانید با خریدن تسلای خود، آن را به میزان چند صد کیلومتر در آخر هفته برانید و در صورت لزوم با باز گرداندن خودرو پول خود را دوباره دریافت کنید.

گرچه تسلا می توانست با دریافت بهای اجاره خودرو پول بیشتری به جیب بزند. اما الون ماسک به دنبال یک کسب و کار افسانه ای است، اینطور به نظر نمی رسد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی